Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-02-06, 23:37
Medlem
GrizzlyHuggers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kingbrallis
Jag har själv cydia-versionen och för någon dag sedan var siffrorna längst ner i sms:et blåa men nu har jag uppdaterat o då är dom inte det. Vill fixa till en kompis med dropbox och jag tror att många spärrvakter ständigt får information om hur sms-biljetterna ska se ut, sen att vissa inte kollar så noga eller inte bryr sig är en annan sak. Har även läst tidigare inlägg o vad jag förstått så ska det blåa bort.
Har försökt lägga till cydia.myrepospace.com/slsms i några dagar nu, men får felmedelanden varje gång.
Är det inte det repot som gäller längre eller är det bara lagg?
Citera
2013-02-06, 23:42
Medlem
Puffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PostWhore
Fan vad ni kämpar i onödan..
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16176757.ab
Man kan ju köra på det fast använda någon pedofils personnummer?
Enligt artikeln är ju Patrik Wiberg projektledare för sms-biljetterna. Jag tror (men kan ha fel, forska gärna vidare) att det här är han: 680813-6912
Citera
2013-02-06, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrizzlyHugger
Har försökt lägga till cydia.myrepospace.com/slsms i några dagar nu, men får felmedelanden varje gång.
Är det inte det repot som gäller längre eller är det bara lagg?

Det ska vara: http://cydia.myrepospace.com/slsms/

Jag vet inte om / på slutet av slsms har någon betydelse men det ska fungera, annars är det bara lagg. Testa uppdatera allting, starta om telefonen osv o testa igen så brukar det lösa sig.
Citera
2013-02-07, 09:22
Medlem
Det är rätt repo, men Cydia är under hård belastning då det släpptes en ny Jailbreak till iOS 6.* för någon dag sen. Så det kan vara därför det strular.

För mer hjälp med Cydia appen, använd den här tråden : https://www.flashback.org/t1785666

Citat:
Ursprungligen postat av Kingbrallis
Det ska vara: http://cydia.myrepospace.com/slsms/

Jag vet inte om / på slutet av slsms har någon betydelse men det ska fungera, annars är det bara lagg. Testa uppdatera allting, starta om telefonen osv o testa igen så brukar det lösa sig.
Citera
2013-02-07, 11:31
Medlem
Horrorgrams avatar
Så angående denna blåa rad? Det ska alltså inte vara blått? Eller beror det på iphonen som ni säger?

Jag testade generera tre biljetter igår alla hade blå rad, alltså den sista raden.
Citera
2013-02-07, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram
Så angående denna blåa rad? Det ska alltså inte vara blått? Eller beror det på iphonen som ni säger?

Jag testade generera tre biljetter igår alla hade blå rad, alltså den sista raden.

Fejkbiljetter? Testa att beställa ett par riktiga biljetter med ett anonymt kontantkort och sätt upp dem på slumpmässigt vald SL-styrelsemedlems faktura.
Citera
2013-02-07, 12:47
Medlem
dkws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -WonderwaLL-
Fejkbiljetter? Testa att beställa ett par riktiga biljetter med ett anonymt kontantkort och sätt upp dem på slumpmässigt vald SL-styrelsemedlems faktura.

Haha vågar man göra så? Tänk om de på nått sätt kan spåra ens nummer då får man väl böter?

Nån som köper biljetter från nån annans person nr?
Citera
2013-02-07, 13:15
Medlem
ZtarZcreams avatar
Holy shit, Cydia versionen är uppdaterad!!!! Awesome!
Citera
2013-02-07, 14:09
Medlem
Var dka man ladda ner det nånstans? hoppas inte den mega linkis som inte funkar

Citat:
Ursprungligen postat av relax1
Version 1.1 av Access är nu klar.
Access är ett program för mobilen som genererar en smsbiljett
Programmet skapar sedan en kontakt i din adressbok och skickar smset till dig.
ser då ut som om smset kommer från SL:s terminal.

att komma ihåg. ta bort den genererade kontakten ur adressboken innan du gör en ny biljett. (namn: 72150xxxx) (auto tabort kommer i senare version)

detta är ett projekt för utbildningsyfte och du bör alltid ha giltigt färdbevis med dig.

Buggar
kritik
mm

bara testad på SonyEricsson P1i (skriv gärna ilka mobiler det fungerar /fungerar inte med)

Download http://www.megaupload.com/?d=C59Y5D64 (Access.jar)
Citera
2013-02-07, 14:18
Medlem
Infinitysthlms avatar
Är så lack , fittan i spärren i Rinkeby vägra släppa in mig , det är en.bullshit biljett enligt honom.. bara för någon zigenarkärring jiddra innan jag kom o skrek på han så ska jag få skit för det.
Citera
2013-02-07, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infinitysthlm
Är så lack , fittan i spärren i Rinkeby vägra släppa in mig , det är en.bullshit biljett enligt honom.. bara för någon zigenarkärring jiddra innan jag kom o skrek på han så ska jag få skit för det.

Fast det var ju en fake-biljett?
Citera
2013-02-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Horrorgram

Vadå beror på iPhone? Vanliga fall när man skriver fler än 6 siffror så blir texten blå, och nu är de fler siffror än 6 och texten är INTE blå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in