2009-11-07, 04:23
Medlem
Drapåtrissors avatar
OK visst kan man säga att du drog vinstlotten som ens kan svara här och inte bor i en kåkstad någonstans. Men bortsett ifrån att vi nog är sondmatade med trygghet och lever i en ännu fungerande demokrati vad mer kan man man begära?
2009-11-07, 04:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
OK visst kan man säga att du drog vinstlotten som ens kan svara här och inte bor i en kåkstad någonstans. Men bortsett ifrån att vi nog är sondmatade med trygghet och lever i en ännu fungerande demokrati vad mer kan man man begära?

Nja, jag står och överväger att ta en överdos stilnoct. Lisa ändrade ju våran vänstatus på facebook...
2009-11-07, 04:45
Medlem
Mycket nöjd!
2009-11-07, 04:49
Medlem
Sallaads avatar
Hehe, riktigt bra fråga ^^ Nja ja vet inte. Jag tror jag kommer bli nöjd när jag ska flytta till nästa lägenhet snart. patetiskt: ja men normala människor funkar så. Tillfällig lycka håller oss vid liv. Hade alla levt utan skadliga ämnen för kroppen hela livet hade alla känt glädje och inte tänk dina tankar ens.
obs, bara min teori
2009-11-07, 15:23
Medlem
Kheperas avatar
Är hyfsat nöjd!

Men trådens diskussionsvärde är det nog tveksamt med
2009-11-07, 15:40
Medlem
pump-action.s avatar
Nej, det kan man ju inte påstå.
2009-11-07, 15:51
Medlem
Liberaliss avatar
Hur kan jag påstå att jag är nöjd då jag överhuvudtaget inte kan definiera livet?
2009-11-07, 15:53
Medlem
Reoshis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor

Att inte bli sondmatade med trygghet i ett samhälle styrt av kvantitet istället för kvalitet där människan har sin frihet begränsad till ett minimum?
2009-11-07, 17:13
Medlem
Drapåtrissors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reoshi
Att inte bli sondmatade med trygghet i ett samhälle styrt av kvantitet istället för kvalitet där människan har sin frihet begränsad till ett minimum?
Får väl bli Nordkorea för dig då? Själv gnäller man lite pliktskyldigt ibland på våra politiker och all åsiktsdiktatur. Men ser man sig omkring i världen så bor vi i ett paradis rent generellt.
2009-11-07, 17:41
Medlem
adequates avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khepera
Är hyfsat nöjd!

Men trådens diskussionsvärde är det nog tveksamt med
+1
Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera