2024-09-06, 09:01
Medlem
Lilla Eddie dök upp i en youtubereeklam för mig nyligen, han såg ut att vara i bättre fysisk form än någonsin (förhållandevis), har han börjat med ozempic?
Citera
2024-09-14, 18:20
Medlem
Ser tidigare i tråden att folk snackat om att han är ca 190 lång. Kan inte vara sant på långa vägar. Har två kompisar som träffade honom för drygt en vecka sedan och tog bild. Står på platt mark uppradade bredvid honom, alla raka ben. Ena är 185 andra 182, båda ser ut att vara minst ett halvt huvud ovanför honom. Hans BMI måste vara långt mycket högre.
Citera
2024-09-14, 19:18
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stakkes12
Ser tidigare i tråden att folk snackat om att han är ca 190 lång. Kan inte vara sant på långa vägar. Har två kompisar som träffade honom för drygt en vecka sedan och tog bild. Står på platt mark uppradade bredvid honom, alla raka ben. Ena är 185 andra 182, båda ser ut att vara minst ett halvt huvud ovanför honom. Hans BMI måste vara långt mycket högre.

Edward är uppskattningsvis 3 cm längre än 171cm Sigrid Bernson

https://blogger.googleusercontent.co...00/rep1_18.jpg

Edward är uppskattningsvis 3 cm kortare än 185 cm C-J Granqvist.

https://pbs.twimg.com/media/CyhT52PXAAQyjcx.jpg

Slutsats: Edward Blom är ca 175-180 cm lång. Min gissning är 177 cm

Vikten bör ligga på 130-150 kg. Min gissning är 135 kg

Edwards BMI är således: 41.5 vilket är >40: Obesitas klass III.
Citera
2024-09-14, 19:28
Medlem
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gde-for-mycket
Om inget ändrats så ligger han på 50 pannor för mycket. Enligt artiklen gjorde han det när han och Gunilla ville adoptera i allafall.
Citera
2024-09-14, 19:46
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrSpunk
https://www.aftonbladet.se/nojesblad...gde-for-mycket
Om inget ändrats så ligger han på 50 pannor för mycket. Enligt artiklen gjorde han det när han och Gunilla ville adoptera i allafall.

Om nu Edward är 177cm lång, borde han som normalviktig väga max 80kg.

50 kg för mycket betyder således att han väger ca 130kg.

Kan tänka mig att 130kg är hans "normalvikt" sen när oktoberfesten är över,
så börjar vågen att nosa på 150 kg strecket.
Citera
2024-09-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Motvillig1.2
Jag uppfattade det som att sophämtningen i hans kommun skulle sluta hämta glas. Om det är så är det ju leverantören av en tjänst som försämrar tjänsten. Sannolikt utan att de tar mindre betalt.

Att glasflaskor är familjen Bloms största avfallstyp är förstås on brand.

Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Jag måste säga att Edwards inlägg är lite fylleförvirrat.

"Allting som har funnits ska tas bort'

Ska hela Huddinge kommun ta bort återvinnings platserna? Låter inte troligt.

"Istället blir man tvungen att åka med allt glas (hos oss den största delen sopor) till glasholkar"

Jaha, glasholkar har nog de flesta haft i snart 20 år. Hoppas inte Edward ska slänga sina hushållsopor där också

Inte bara Edward är upprörd över detta, utan ALLA de i Huddinge/på Södertörn som i flera år har haft den utmärkta tjänsten ”Sortera hemma” (som innebär källsortering i särskilda tunnor vid tomtgränsen) är upprörda över att den nyligen försämrats _samtidigt_ som den blivit dyrare (!). Det kokar i lokala sociala medie-grupper, det har skrivits hur många arga kommentarer som helst.
Försämringen innebär att renhållningsföretaget SRV inte längre hämtar tomglas, batterier och glödlampor vid tomtgränsen, med hänvisning till nya EU-direktiv. Tyvärr kunde ”Sortera hemma” inte användas för alla kommuninvånare, så de inför nu samma rutiner för källsortering för alla.
Kanske en oundviklig utveckling, men inte särskilt konstigt om Edward reagerar på något som alla hans grannar också är upprörda över.
Citera
2024-10-09, 11:58
Avstängd
Xandas avatar
Edward Blom har igår varit och gjort "Vem kan dricka närmast en promille" med grabbarna i Matkoma. Det är alltså på den nivån Edward befinner sig nu. Från en stor fisk i ankdammen till leisure-supande på Youtube med Kapten Mat och pojkarna som givit "bröööööd" ett ansikte. Vad blir nästa äventyr? Edward och Sampe v2 tränar biccor på gymmet mitt i natten?

Det går fort utför.
Citera
2024-10-09, 12:36
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Edward Blom har igår varit och gjort "Vem kan dricka närmast en promille" med grabbarna i Matkoma. Det är alltså på den nivån Edward befinner sig nu. .

Fick Edward göra reklam för sina ölglas och kokböcker ?

Eller fick han någon form av gage för giget ?

Förutom spriten då.
Citera
2024-10-09, 12:40
Avstängd
Xandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Fick Edward göra reklam för sina ölglas och kokböcker ?

Eller fick han någon form av gage för giget ?

Förutom spriten då.
Jag såg det bara på Instagram att Matkoma la upp att de supit med Edward. Emellertid, känner jag min Edward rätt så har han inte gjort detta gratis. Vad kan det här ha tagit? Ett par timmar? Jag antar att Edward fakturerade per timma samt passade på att plugga sina ölglas under supandet. Vi lär få se på fredag.
Citera
2024-10-22, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xanda
Edward Blom har igår varit och gjort "Vem kan dricka närmast en promille" med grabbarna i Matkoma. Det är alltså på den nivån Edward befinner sig nu. Från en stor fisk i ankdammen till leisure-supande på Youtube

Tja, han skriver understreckare i Svenska Dagbladet, sitter i styrelsen för ett statligt museum och diverse andra prestigeuppdrag, så det kansle mer handlar om var du själv har din uppmärksamhet riktad ...
Citera
2024-10-22, 20:21
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarieMM
Tja, han skriver understreckare i Svenska Dagbladet, sitter i styrelsen för ett statligt museum och diverse andra prestigeuppdrag, så det kansle mer handlar om var du själv har din uppmärksamhet riktad ...

Edward Blom är alkoholist.
Alkohol i någon form, till all kost, varje dag.
Och bara för att Blom är härlig så gör det inte honom en sekund vitare. Så bara är det.

,
Citera
2024-10-23, 00:55
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjukmjukare
Edward Blom är alkoholist.
Edward är inte alkoholist. Han är en livsnjutare. Otroligt stor skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in