2009-11-14, 17:28
Medlem
zeke5s avatar
Moderater i vellinge överkörda "vellinge måste ta i mot flyktingar" från Moderaternas partiordförande.
Varför röstar man i kommun val? när detta ändå styrs från stockholm nationell nivå??
2009-11-14, 17:42
Medlem
Ja det kan man fråga sig. Jag är så innerliggt trött på Billström, Schlingmann och Reinfeldt nu att jag spyr. Tänk att jag var så dum att jag röstade på m förra valet.
2009-11-14, 17:51
Medlem
Hårbolls avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1053405
2009-11-14, 17:52
Medlem
cp-apas avatar
Blir SD 2010. Inte för att jag håller med om majoriteten av deras partiprogram utan för att jag är så förbannat trött på de kommunistiska och odemokratiska tendenser som håller på att förstöra mitt land.
2009-11-14, 19:11
Medlem
tsews avatar
Det är djupt skrämmande att man tummar så pass mycket på det kommunala självstyret som är skrivet i en av våra grundlagar.
2009-11-14, 19:25
Bannlyst
Åter igen blir det övertydligt att demokratiska principer väger lätt i förhållande mot mångkulturen - oavsett vilket riksdagsparti det handlar om.
2009-11-14, 19:41
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesnot
Ja det kan man fråga sig. Jag är så innerliggt trött på Billström, Schlingmann och Reinfeldt nu att jag spyr. Tänk att jag var så dum att jag röstade på m förra valet.
Samma här.

De kommer aldrig mer få min röst. Föraktet för de "människorna" är totalt hos mig nu.
2009-11-14, 20:03
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeke5
Moderater i vellinge överkörda "vellinge måste ta i mot flyktingar" från Moderaternas partiordförande.
Varför röstar man i kommun val? när detta ändå styrs från stockholm nationell nivå??

Kommer ni i V. att finna er i detta nu eller finns det planer på någon slags protester, demonstrationer eller annat? Samhällskontraktet mellan M och vellingeborna är ju definitivt brutet nu. I nästa val i V. kan allt hända. Sd 25%?
2009-11-14, 20:04
Medlem
the_dude82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Västkustskt
Samma här.

De kommer aldrig mer få min röst. Föraktet för de "människorna" är totalt hos mig nu.

Jo, jag hatar dem verkligen. Har också röstat M, skäms.
2009-11-14, 21:22
Bannlyst
Lär er av era misstag nu och rösta på eran politiska övertygelse. Varför inte låta SD få en chans och se hur de kan förändra Sverige till ett homogent Sverige! Sverige främst!
2009-11-14, 22:23
Medlem
Jag skulle hoppas att de tidigare moderaterna i SD nu försöker utnyttja sina eventuella kontakter bland moderaterna i Vellinge för att värva etablerade politiker med stort förtroende bland kommuninnevånarna. Det skulle vara något att drömma om att Sveriges bäst skötta kommun om något år leds av Sverigedemokrater.
2009-11-15, 00:20
Medlem
Jrgens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hårboll
https://www.flashback.org/showthread.php?t=1053405
Den räcker.

Tråd låst.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto