JAG RIKTIGT JÄVLAR HATAR COMBORT!!!
Dom jävlarna har så stora problem med sitt nät hela tiden OCH kundtjänst
1vecka sen la nätet ner, jag ringer och man går igenom hela baletten med att kolla kablar och fan va allt e, (vilket man själv gjort 5gånger innan man ringt) sen så besluta snubben i telefon att lägga ärendet hos nån tekniker. Han skulle göra det och beklaga sig för att mer än så kunde han inte göra för tillfället.
Dagen efter så börja skiten funka och jag tänkte att bra jobb teknikern hade gjort!
Det funkade i 1vecka så i torsdags la skiten ner igen och idag så fick jag tillbaka nätet vid 17.00 ungefär. Igår ringde jag TVÅ gånger, och första gången så sa snubben i luren att han ser att jag hade ringt för en vecka sen men att ärendet hade inte tagits hand om!! teknikermupparna har alltså inte gjort ett skit!! och han tyckte det var märkligt men a han kunde inte göra nått och beklaga sig för det men tyckte att jag ska vänta och se vad som händer. Jag ringde sen igen på kvällen och när jag kom fram så var jag tvungen att ange mitt persNr igen, då la jag på luren för jag orkar inte prata med en support som inte ens jobbar på comhem. Idag ringde jag och fick reda på att det är ett arbete som utförs i mitt område så därför funkar det inte. Kunde muppen jag prata med i fredags inte sagt det när jag prata med han?!!!
nu funkar skiten iaf (får se hur länge) och jag hatar comhem. jag ringer ungefär 1-2gånger imånaden för att mitt nät OCH telefon inte funkar, det är så jävla irriterande! ska försöka säga upp mitt abonnemang trots att jag har massa bindningstid kvar.
(ang att comhem outsourcar sin support fick jag reda på i en annan tråd här, antar att det stämmer.)