2009-09-17, 21:54
Medlem
Har trffat en tjej. Det kom fram att hon har haft sex med 13 killar med mig inrknat. Hon har haft sex i toaletter ett antal gnger och i alla fall 1 gng i skoltoaletten. Hon blev nyss 18 r.
Denna tjej r vacker och verkligen smart men tanken p alla hennes sex partners r motbjudande. Det str mig helt enkelt. Tanken va att vi skulle brja dejta och sen se vart det leder.

r det bara jag som r dum eller r det faktum att jag knner cklad och motbjuden befogad? Dela med er era sikter

Jag har har haft sex med 4 olika tjejer om det r ndvndigt att veta. 19 r
Citera
2009-09-17, 21:57
Medlem
Roflsteins avatar
hller faktiskt med dig.. 18 r 13 st.. hon lter ls.

Otrohet knns oundvikligt.
Citera
2009-09-17, 21:57
Medlem
Det r bara du som r dum.
Citera
2009-09-17, 22:00
Medlem
kolios avatar
Tnk shr, hon har endast erknt 13 stycken fr dig fr att lta mindre slampig . Den kvinnan har legat i kan jag sga
Citera
2009-09-17, 22:07
Medlem
carbsons avatar
so what! vem bryr sig om hon har legat med en massa. skulle inte rra mig i ryggen. jag r fr vrigt nr 98 p en tjekompis lista. (hon frde typ dagbok ver dom) d var vi 19 bda.

det verkar mer som om det r du som tycker att DU r oerfaren fr att hon har dunkat fler n dig.
Citera
2009-09-17, 22:08
Medlem
orezs avatar
Du fr vnda p det hela, hon r skert skitbra i sngen fr hon har ju trnat en del.

Vi alla vet att vning ger frdighet.
Citera
2009-09-17, 22:11
Medlem
bobo909s avatar
hon kommer nog stta p frsta, strsta negern hon ser p donken utan att bry sig om att lsa nr ni r tillsammans. Akta dig fr sdanna! Du kan alltid bli nr 14 och tacka fr dig innan ni gr skilda vgar?
Citera
2009-09-17, 22:13
Medlem
Jag frstr rligt talat inte varfr det skulle gra ngon skillnad fr dig hur mnga hon nuppat med tidigare. Det r en sak om du vet att hon varit otrogen mot tidigare pojkvnner, gamla vanor r ofta svra att bryta. Men den enda information du ger r att hon haft mnga sexpartners och p lite mer spnnande platser n de flesta andra, d tycker jag att du bara r dum.

Men jag tycker nd att du ska hlla dig drifrn, ven om du efter att ha tnkt igenom saken kommer fram till att "det r nog ok, jag ska bortse frn alla hennes tidigare sexpartners" s kommer din nuvarande knsla av ckel att hnga med. Det r ngot du sedan kommer att kasta i ansiktet p henne varenda gng ni brkar, och du kommer skerligen att stra dig p det titt som ttt.

Du r dum, men hitta en annan tjej som inte gillar sex som singel.
Citera
2009-09-17, 22:13
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobo909
hon kommer nog stta p frsta, strsta negern hon ser p donken utan att bry sig om att lsa nr ni r tillsammans. Akta dig fr sdanna! Du kan alltid bli nr 14 och tacka fr dig innan ni gr skilda vgar?

D blir ju han mindre attraktiv fr nsta tjej... eller?
Citera
2009-09-17, 22:14
Medlem
Snt jvla hyckleri som pgr hr.

Alla killar som gnller skulle vara as njda om dom sjlva knullat 10, 20 eller 30 tjejer. Men om en Tjej knullat fler n 2 d r hon "lsaktig"

Fy fan...
Citera
2009-09-17, 22:18
Medlem
Roflsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carbson
so what! vem bryr sig om hon har legat med en massa. skulle inte rra mig i ryggen. jag r fr vrigt nr 98 p en tjekompis lista. (hon frde typ dagbok ver dom) d var vi 19 bda.

det verkar mer som om det r du som tycker att DU r oerfaren fr att hon har dunkat fler n dig.

du kan ju knappast vara seris ?

Och till TS: visst, jag cklas av snt. men nr man blir kr glmmer man nog bort det.

Kan iof inte ge s bra svar d min frsta var oskuld den andra var jag tsm med i 1 r och hon hade haft 2 innan mig.. S vet faktiskt inte vad jag skulle sga den dagen jag trffade en sn tjej. Iof ska jag aldrig prata med henne om mina eller hennes sex partners innan.. skulle bara cklas och bli sur.
Citera
2009-09-17, 22:18
Medlem
Ts ts ts...Hur i buddas namn kan DU tracka p henne nr du sjlv har legat runt? Det lter som lite manlig hyckleri faktiskt, det r lungt fr mig men inte fr tjejen. Vem vet, du kanske har haft sex fler gnger n henne med, borde hon vara orolig nu fr att du kommer stta p frsta brud du ser?.

Sedan, ni r 18 + 19 och ska "data" ( ) det r knappast gifterml det pratas om, och som alla andra frhllanden i ungdomen kommer det vara ver inom ett r.

S frga dig sjlv vad du verkligen gr nu, r det inte bara vanlig svartsjuka? jag tror det r det + hyckleri.

Sedan kan du frga dig om en person som har haft sex med 13 olika r ngot du dras fr. Personligen s r det ett stor nej, fr jag har svrt att se hur jag skulle kunna gill en sdan person intimt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in