Citat:
Ursprungligen postat av
Bbobi
Nån som testat att flyga med Norse Atlantic Airlines från Bangkok?
Ser att om man reser emot strömmen så kan man flyga för under 2 tusen till Oslo och sen vidare till Arlanda.
Blev väldigt glad när jag såg detta då jag saknat pre-covid tiderna då man kunde flyga hem till jul för 1,5k med Norwegian.
Däremot har dom väldigt negativa betyg när man läser online.
Det är inget som skrämmer mig då priset är det viktigaste samt att jag sätter förväntningarna därefter men det skulle vara roligt om någon har erfarenhet att dela med sig av.
Vi flög en del med Finnair först sen gick vi över till Norwegian, allt var okey tills frun skulle hit och det var precis när det tramsa med covid, hon var typ på sista planet, men de boka om och strula så hon blev dumpad på arlanda, så vi blev blåsta på anslutningsflyget och fick inga pengar tillbaka. de strunta totalt i henne så jag fick ta ledigt och köra upp och hämta henne (från södra sverige), Det var en resa, hämta lämna parkeringen hade tidsbegränsning och planet var försenat... Prata med arlanda personal och nä du får böter, flytta bilen. Sagt och gjort sen fick jag leta reda på frun som bara hade blivit dumpad av personalen på ett fik... hennes fon fungera inte direkt i sverige, vilket strul men det löste sig till slut men det var sista gången vi åkte med norrmännen... Efter det blev det thaiair.
Edit: jo det var en thailändska hon bruka kolla sista minuten på resor med typ al inklusive och sånt hos resebolag, flög ner och strunta i typ bo på hotellet. så har man tid kan man hitta billiga resor. hon hitta snorbilliga resor ibland.