[quote=Roger Persson]Har Du sett utbudet av bgporr och flatsnusk som finns p internet? Det gr nog ingen nd p kvinnorna och bgarna...
*Tja, det mrks ju att du inte har skt efter den sortens porr srskilt ingende.
Tnk om det finns mnniskor som tnder p elchocker och vassa prylar? Ska inte dessa stackare f sina behov tillgodosedda d?
*Javisst, och alla pyromaner och nymfomaner och pedofiler ska f sin del baby.
D blir det ju synd om dom... Och om nu skdespelarna sjlva ska f bestmma vad dom vill gra s r det faktiskt inte skert att det blir ngon mrkbar skillnad. Du har aldrig tnkt p att mnnen som spelar in bgporr kanske sjlva r homosexuella? Eller att folk som spelar in tyska BDSM-rullar kanske tnder p detta och inte nyttjar s kallad vaniljsex i sitt privata liv, heller? Det mste finnas en anledning till varfr ngon vljer att spela in en masochist-rulle...
*Hur mnga porrskdisar har du snackat med?
Ja, nu vet jag inte i vilka kretsar Du hittar Din porr, men eftersom Du skrivit det hr inlgget s frutstter jag att Du har tillgng till internet. G in p
www.free6.com och titta Dig runt. Dr finns bilder p korta, lnga, smala, tjocka, sjukligt feta, rdhriga, blondiner, brunetter, negrer, asiater, gamla, lderbgar, butchflator, zoofiler, hriga, rakade, dvrgar och allt annat snusk Du kan tnka Dig. Sk p ntet s ska Du strax utrna att vilken udda och pervers lggning Du n m ha och vem/vad som n tnder Dig s finns det alltid porr i verfld ven fr Dig.
*Lter bra
Om porren inte ska vara tillgnglig fr "barn" under arton r, vad ska d alla pilska 16-17-ringar gra om vardagskvllarna? Du har inte funderat ver att vi i Sverige har en lagstiftning som pbjuder sexuell aktivitet frn och med "barnets" femtonde levnadsr? Om vi nu har detta s uppmanar ju stat och samhlle till pedofili eftersom tv 15-ringar kan ing otillbrligt umgnge.
Angende utbildningen kan man p ppeka att de s kallade "barnen" fr sexualundervisning betald av skattepengar i vra socialdemokratiska folkskolor?
*Anledningen till det tillgget, r att jag, ganska ung, tillbringade mina frsta trettio lskogsepisoder med en ung kille, vars enda tidigare sexuella erfarenheter bestod av runkande framfr tv 1000 och Canal +. Jag lovar att det inte var varken sknt eller kul att ligga med honom, nr jag slutade, tog det slut. Jag var jkligt rdd fr sex d, jag hade lrt mig att det gjorde ont, att mannen kommer men inte kvinnan, och att han inte mrker om man r upphetsad eller inte.
Hur vore det med "sexdebut", innan "porrdebut"? Bttre fr tjejer iaf.
*Sexualundervisningen i skolan lrde mig, genom hemkunskapslraren, om olika knssjukdomar, varken mer eller mindre.
Brukar det inte vara vanligt frekommande att alla aktrers ansikten och inte sllan hela kroppar exponeras infr kameran?
*Du ser, generellt sett, bra mkt mer av kvinnorna, I promise. Mnnens ansikten r , i "kommersiell" porrfilm ofta dolda, liksom kvinnornas underliv exponerade, fr att mn som runkar framfr filmen, verkligen ska kunna frestlla sig att det r de som knullar tjejen/tjejerna.
Du fr frlta att jag patroniserar en aning, men Ditt inlgg och hela Din attityd andas barnslig naivitet och vilja att bestmma ver andras liv. Du vill ordna och bona s att alla ska bli lyckliga eftersom dom inte kan gra det sjlva. Tyvrr funkar det inte s hr i vrlden. Man kan inte gra folk alltfr lyckliga fr d blir automatiskt ngra andra olyckliga. Folk fungerar s.
*Du fr frlta nr jag sger att det dr lter mstrande.
Sen vet jag inte nr jag skrev, att jag skulle st fr att gra alla lyckliga, det r deras eget ansvar, men jag vill inte uppmuntra freteelser som gr folk olyckliga heller, du r vl svartsynt dr.
Och kra, tala inte om fr mig hur folk fungerar, fr jag kan inte mrka att du vet det sjlv. En sak kan jag tala om fr dig:
Folk fungerar vldigt olika, men mnga r lttpverkade, och jag anser att det inte r ngot man ska utnyttja fr sina ekonomiska intressens skull, eller fr att man har problem med att behrska sig.
Kommunism, har inget med det hr att gra, lika lite som du r rasist, r jag kommunist.
Och snlla, kalla inte ngon fr naiv, efter att du sjlv har hasplat ur dig saker som kan tyckas ganska naiva.
Ha en bra morgon!