2012-07-20, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av infogiver
Lite om Bajs-Kims tidigare äventyr:

http://liveweb.archive.org/http://mo...005/7/28/1567/

http://web.archive.org/web/200602180...ets-citat.html

http://web.archive.org/web/200602180...lon-eller.html

http://web.archive.org/web/200602180...ya-ventyr.html

Man måste alltså vara mentalt handikappad om man tar med en sådan person i sin organisation, inte bara en gång utan TVÅ

Så sammanfattning:
1. Kvinnomisshandlare
2. Sexuellt avvikande
3. Tattare
4. Söndertatuerad
5. Har en hang up på bajs
6. Är inte tillräckligt smart för att använda anonym adress på en knullkontaktssajt

Han hade kastrerats och hamnat på Långbro om vi hade levt i det gamla folkhemmet.
Citera
2012-07-20, 19:20
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Han leker ju alltid att han har koll, så man får väl tro på han eller nåt.

Nej, det får man faktiskt inte. Trevligochmysig har mindre koll än han tror och älskar att förtala grupper han betraktar som motståndare. Jag trodde faktiskt att du visste detta.
Citera
2012-07-20, 19:26
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Nej, det får man faktiskt inte. Trevligochmysig har mindre koll än han tror och älskar att förtala grupper han betraktar som motståndare. Jag trodde faktiskt att du visste detta.

Han säger samma sak om dig. Påstår du att det gått till på något annat sätt angående NU händelsen?

Jag menar även om det är så att han blivit utesluten endast en gång, vilket brukar vara normalt, så är det helt sjukt hur man väljer att ta med en sådan person.
Citera
2012-07-20, 19:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonSlyna
Så sammanfattning:
1. Kvinnomisshandlare
2. Sexuellt avvikande
3. Tattare

Halvtattare är nog en mer rimlig beteckning om man ska utgå från den där gamla artikeln i Sydsvenskan. Det kan påpekas att tattare inte är en homogen grupp. Resandefolket består av släkter där det finns zigenarblod men även släkter utan sådant blod, den slutsatsen drar jag av läsning om ämnet. Jag skulle personligen inte betrakta tattare som rasfrämlingar rent generellt utan enbart om det zigenska inslaget är övervägande i enstaka fall. Jag försöker inte försvara den aktuella personen utan vill väl egentligen poängtera att tattarinslaget i listan är det minst allvarliga. En annan sak som bör påpekas är att personen i fråga har förnekat att han har zigenska rötter. Nåväl, jag vet inte vad som stämmer men ville nyansera debatten lite
Citera
2012-07-20, 19:27
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Han säger samma sak om dig.

Han vet ingenting om mig.
Citera
2012-07-20, 19:28
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Halvtattare är nog en mer rimlig beteckning om man ska utgå från den där gamla artikeln i Sydsvenskan. Det kan påpekas att tattare inte är en homogen grupp. Resandefolket består av släkter där det finns zigenarblod men även släkter utan sådant blod, den slutsatsen drar jag av läsning om ämnet. Jag skulle personligen inte betrakta tattare som rasfrämlingar rent generellt utan enbart om det zigenska inslaget är övervägande i enstaka fall. Jag försöker inte försvara den aktuella personen utan vill väl egentligen poängtera att tattarinslaget i listan är det minst allvarliga. En annan sak som bör påpekas är att personen i fråga har förnekat att han har zigenska rötter. Nåväl, jag vet inte vad som stämmer men ville nyansera debatten lite

Dumt att erkänna att man har zigge blod i sig om man är organiserad nasse känns det som, hur som helst, som du säger är det nog det minst allvarliga.
Citera
2012-07-20, 19:31
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Dumt att erkänna att man har zigge blod i sig om man är organiserad nasse känns det som, hur som helst, som du säger är det nog det minst allvarliga.

Nja, det beror på hur mycket det rör sig om. Människor med en viss andel zigenskt blod (inte för mycket naturligtvis) kan bli medlemmar i SMR för att ta ett exempel. Det finns ingen extremreligiös syn på rasrenhet i dagens rörelse, det fanns det inte ens i NS-Tyskland. Men detta är ett stickspår så vi lämnar det.
Citera
2012-07-20, 19:44
Medlem
Citat:
En annan sak som bör påpekas är att personen i fråga har förnekat att han har zigenska rötter. Nåväl, jag vet inte vad som stämmer men ville nyansera debatten lite

Blir dock mer och mer övertygad om att personen i fråga inte är förmögen till att släktforska, eller ens läsa en bok. Men om han inte har zigenarblod i sig så är det väl "kul" för honom. Han kan kalla sig vallon, som många zigenare gör, så kanske han kan komma in i B&H eller något.

Han påminner lite i utseende om han tjockis-Sebb från Götlaborg, tycker ni inte?
Citera
2012-07-21, 10:13
Bannlyst
Skrev ett inlägg i Nationell.nu tråden om Richard Langéen och kvinnomisshandlaren från Nordisk Ungdom - https://www.flashback.org/sp38423998
Citera
2012-07-21, 10:44
Medlem
infogivers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aegiz
Skrev ett inlägg i Nationell.nu tråden om Richard Langéen och kvinnomisshandlaren från Nordisk Ungdom - https://www.flashback.org/sp38423998

Det du skriver är ju inte direkt en engångsföreteelse, finns flera fall där organiserade nassar misshandlat flickvänner och fått vara kvar i sin grupp då man bortförklarat händelserna.

Senast var det väl Sebastian Theander från Fria som misshandlade sin flickvän och låste ut henne från deras gemensamma lägenhet i bara underkläder mitt i natten.

En annan gång är när en nu avhoppad individ möblerade om ansiktet på sin dåvarande flickvän med hjälp av WC stolen, det var varken mycket kvar av flickan eller toaletten när han var klar, även han fick vara kvar i sin grupp även då han fick sitta inne för brottet.

NU visar att de inte har mycket som skiljer dem och den rörelse de vill distansera sig ifrån, detta var nog knappast bra PR.
Citera
2012-07-21, 16:18
Medlem
Citat:
NU visar att de inte har mycket som skiljer dem och den rörelse de vill distansera sig ifrån, detta var nog knappast bra PR.

Det är just det som är det konstiga i tankeverksamheten - vill man distansera sig från "subkulturell nationalism" och skapa en motpol (vilket jag tror dom gjort till viss del, finns nog en hel del som är med i NU som inte skulle kunna vara med i någon annan organisation) eller vad Patrik sa, så har man väl inte med Kim från början?
Citera
2012-07-26, 11:08
Medlem
PolitisktProblems avatar
Aktivister från Nordisk Ungdom reagerade på att zigenare kommer till Sverige och utnyttjar vår allemansrätt för att stjäla våra bär.

Kurdo Baksi skriver:

Kurdo Baksi ‏@KurdoBaksi

När bussarna med #bärplockare började åka till Bulgarien anlände rasister med följande plakat:"Allemansrätten är till för svenskarna!"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in