Citat:
Ursprungligen postat av Paul.Watson
Då jag inte tillhör rörelsen eller har gjort det på flera år överlämnar jag den frågan till den påtända påven.
Men jag måste bara ställa en motfråga, klotter? En schysst sprejmall är ju mycket cleanare än en internetadress slarvigt skrivet på fri hand. Mallarna uppfyller ju samma funktion som affischerna och klibborna.
EDIT: Fick en flashback

När man satt och skar ut de där satans sprejmallarna och brytbladskniven gick åt helvete och man fick ta en satans slö morakniv. Tider det, ont i fingrarna hade man sen

Rörelsen har en gräns, då den bara drar till sig en viss typ av människor. Man gör inte skillnad med hjälp av spraymallar. Man gör skillnad med pengar. Starta en bank, tillverka bilrattar. Bli rik. Finansera forskning, media, partier som ligger i din linje. Infiltrera forskarvärlden samt andra viktiga institutioner. Att hålla upp skyltar eller banderoller har aldrig gjort någon skillnad. Egentligen sådant som alla vet om.
Låter ju inte så enkelt, men vill man göra skillnad så får man nog viga sitt liv för saken