Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Har du varit på flaskan nu igen?
Arabnöje? Definiera arabnöje så är du snäll...
...plagiera? Hur inskränkt är du egentligen?
Haha, inskränkt, jo man tackar!
Som synes på bilden så är det något av en nationalsport i arabvärlden.
http://howcanpeoplebesostupid.com/wp...ot_problem.jpg
Men visst, ställ ni upp i Semitiska Flaggbrännarmästerskapen i 100 m eldning av flagga 100x150 cm. Ha så kul!
Citat:
Ursprungligen postat av Turan
Måste ha vart så diskussionen inom SD gick när man beslutade sig för att helt plötsligt bli för homos.
"Hörrni grabbar, hatar bögar är inte det ett typiskt sånt där arabnöje!?"
Nej, men seriöst så måste du ha bara skrivit ner något innan du hunnit tänka klart, eller menar du på fullaste allvar att Nordisk Ungdom borde skrota den här klockrena kampanjen som både är rolig och lätt för ungdomar att ta till sig bara för att enligt dig så är den symboliska handlingen att bränna en flagga exklusivt för musslor?
Ja det tycker jag. Vad ger det för intryck hos vanligt folk? Gemene man kommer tycka att det är barbariskt och idiotiskt, vad exakt tjänar NU på det i goodwill?
Gör något konstruktivt istället, ställ er och föreläs någonstans eller whatever.
Hur som helst kan man bara konstatera att det inte kommer dra annat än mongon, anabolamuppar och svagsinta till föreningen (eller vad det nu är) om de profilerar sig med att bränna flaggor.
Vad homofrågan har med det här att göra får du gärna förklara. Jag är inte på något sätt en "true" SD:are, även om jag röstade på dem.