2010-10-26, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Finns väl viktigare saker att fokusera på..

Som vad?
EU står idag över den svenska grundlagen och är på alla sätt ett överstatligt projekt som står över alla nationer som är med i EU. Är det fel att rikta fokus åt vilket helvete EU är?
Citera
2010-10-26, 01:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CWG
Som vad?
EU står idag över den svenska grundlagen och är på alla sätt ett överstatligt projekt som står över alla nationer som är med i EU. Är det fel att rikta fokus åt vilket helvete EU är?

Se till att köra ut alla avskums kulturberikare som degraderar vårt land mot en snabb undergång , vi översvämmas av blattekräk dagligen , och så ska det daltas om några jädrans flaggor!
Skärpning och enighet för helvete!
Citera
2010-10-26, 01:43
Medlem
the_mechanixs avatar
Trams! Jävla berikarbeteende.
Citera
2010-10-26, 01:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke1
Se till att köra ut alla avskums kulturberikare som degraderar vårt land mot en snabb undergång , vi översvämmas av blattekräk dagligen , och så ska det daltas om några jädrans flaggor!
Skärpning och enighet för helvete!

Ehh, är du allvarlig nu. Menar du på fullaste allvar att Nordisk Ungdom ska samla ihop landets främlingar och repatriera dem? Riktigt så enkelt är det inte...dessvärre. Samhället måste nog genomgå en hel del förändringar och samhällsklimatet måste dessutom påverkas en hel del före dessa förändringar. Sådana här saker är ju klockrena. De spär på föraktet mot EU och de enar och peppar folk. Dessutom så bidrar de till att popularisera nationalismen bland ungdomen på ett bra sätt.
Citera
2010-10-26, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av the_mechanix
Trams! Jävla berikarbeteende.

På vilket sätt då? Utveckla ditt resonemang? Älskar du EU så mycket så att du vill att dess flaggor ska ha samma status som den svenska flaggan och/eller t o m ersätta den svenska flaggan?
Citera
2010-10-26, 02:34
Medlem
the_mechanixs avatar
Citat:
På vilket sätt då? Utveckla ditt resonemang? Älskar du EU så mycket så att du vill att dess flaggor ska ha samma status som den svenska flaggan och/eller t o m ersätta den svenska flaggan?
Eh, ja precis.

Flaggbränning är ett typiskt arabnöje, varför Nordisk Ungdom vill plagiera deras beteende är för mig obegripligt.
Citera
2010-10-26, 03:31
Medlem
Citat:
Eh, ja precis.

Flaggbränning är ett typiskt arabnöje, varför Nordisk Ungdom vill plagiera deras beteende är för mig obegripligt.

Har du varit på flaskan nu igen?
Arabnöje? Definiera arabnöje så är du snäll...

...plagiera? Hur inskränkt är du egentligen?
Citera
2010-10-26, 06:35
Medlem
Turans avatar
Citat:
Eh, ja precis.

Måste ha vart så diskussionen inom SD gick när man beslutade sig för att helt plötsligt bli för homos.
"Hörrni grabbar, hatar bögar är inte det ett typiskt sånt där arabnöje!?"

Nej, men seriöst så måste du ha bara skrivit ner något innan du hunnit tänka klart, eller menar du på fullaste allvar att Nordisk Ungdom borde skrota den här klockrena kampanjen som både är rolig och lätt för ungdomar att ta till sig bara för att enligt dig så är den symboliska handlingen att bränna en flagga exklusivt för musslor?
Citera
2010-10-26, 13:18
Medlem
the_mechanixs avatar
Citat:
Har du varit på flaskan nu igen?
Arabnöje? Definiera arabnöje så är du snäll...

...plagiera? Hur inskränkt är du egentligen?
Haha, inskränkt, jo man tackar!

Som synes på bilden så är det något av en nationalsport i arabvärlden.

http://howcanpeoplebesostupid.com/wp...ot_problem.jpg

Men visst, ställ ni upp i Semitiska Flaggbrännarmästerskapen i 100 m eldning av flagga 100x150 cm. Ha så kul!

Citat:
Ursprungligen postat av Turan
Måste ha vart så diskussionen inom SD gick när man beslutade sig för att helt plötsligt bli för homos.
"Hörrni grabbar, hatar bögar är inte det ett typiskt sånt där arabnöje!?"

Nej, men seriöst så måste du ha bara skrivit ner något innan du hunnit tänka klart, eller menar du på fullaste allvar att Nordisk Ungdom borde skrota den här klockrena kampanjen som både är rolig och lätt för ungdomar att ta till sig bara för att enligt dig så är den symboliska handlingen att bränna en flagga exklusivt för musslor?
Ja det tycker jag. Vad ger det för intryck hos vanligt folk? Gemene man kommer tycka att det är barbariskt och idiotiskt, vad exakt tjänar NU på det i goodwill?
Gör något konstruktivt istället, ställ er och föreläs någonstans eller whatever.
Hur som helst kan man bara konstatera att det inte kommer dra annat än mongon, anabolamuppar och svagsinta till föreningen (eller vad det nu är) om de profilerar sig med att bränna flaggor.

Vad homofrågan har med det här att göra får du gärna förklara. Jag är inte på något sätt en "true" SD:are, även om jag röstade på dem.
Citera
2010-10-26, 14:03
Medlem
Inte bara nationalister som är emot EU:s supercentraliserade överstatlighet, detta är alldeles wunderbar

Kul idé också, lite småbarsnligt men ändå med en srs politisk ton på det hela. Tummen upp!
Citera
2010-10-26, 16:20
Medlem
BillTheButchers avatar
Citat:
Okej, och din poäng är?

Förresten, KD delar flygblad ibland. Är flygbladsutdelning en kristdemokratisk grej då?
Dessutom har jag sett att muslimer ställer sig emot homoäktenskap, innebär det att SD är muslimer?

Åh, herregud. Med den där logiken kan du dra ut på saker hur jävla länge du vill. Hitler hade ett par svarta strumpor, därför är alla med svarta strumpor nazister.
Citera
2010-10-26, 16:43
Medlem
Citat:
Haha, inskränkt, jo man tackar!

Som synes på bilden så är det något av en nationalsport i arabvärlden.

http://howcanpeoplebesostupid.com/wp...ot_problem.jpg

Men visst, ställ ni upp i Semitiska Flaggbrännarmästerskapen i 100 m eldning av flagga 100x150 cm. Ha så kul!

Ja det tycker jag. Vad ger det för intryck hos vanligt folk? Gemene man kommer tycka att det är barbariskt och idiotiskt, vad exakt tjänar NU på det i goodwill?
Gör något konstruktivt istället, ställ er och föreläs någonstans eller whatever.
Hur som helst kan man bara konstatera att det inte kommer dra annat än mongon, anabolamuppar och svagsinta till föreningen (eller vad det nu är) om de profilerar sig med att bränna flaggor.

Vad homofrågan har med det här att göra får du gärna förklara. Jag är inte på något sätt en "true" SD:are, även om jag röstade på dem.

Vi har asskoj
Men, om du nu klarar av att tänka ett steg längre än vad näsan räcker så kanske du ser att sådant här faktiskt sätt fokus på just EU-frågan på ett kul och halvradikalt sätt hos ungdomarna. EU är nämligen åt helvete. Denna kampanjen engagerar ungdomarna och det är dåligt enligt din mening?

Vem har sagt att NU vill ha goodwill? NU bedriver ingen popularitetstävling mig veterligt.
Men för din vetskap så finns det människor inom NU som är akademiker. Det finns även byggnadsarbetare och arbetslösa. Ja det finns kort och gott alla möjliga former av människor inom NU. NU bedriver även en studentförening på Göteborgs universitet...så med andra ord, några anabolamuppar är det inte på tal om.

Föreläsningar anordnas det också så du vet. Grejen med NU är att inte låsa in sig i något fack.
Var enskild grej behöver inte tilltala allt och alla.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in