2010-03-04, 23:53
Medlem
Men å andra sidan kanske du har sådan tur att de har nybryggt kaffe på akutmottagningen så de glömmer bort dig.
2010-03-05, 01:00
Medlem
hultmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nero1
Vad menar du? Alla som beställt av dom som torskat ligger väl pyrt till. Oavsätt var i landet man bor.

Eller är det något annat du syftar på?

Jag har förövrigt fått en del PM. Jag kan säga som så att jag har fått en kallelse till att hämta ut en delgivning hos polisen. Om detta rör mitt inköp i höstas är jag inte säker på. Men det är ganska troligt. Jag tänker dock inte hämta ut delgivningen än. Kommer hålla mej undan så länge det går, då jag fortfarande kanske skulle pissa positivt.

Så till frågan som folk PM'at mej om: Den jag handlat av är Miraculix.

Beror väl på. De som torskat har ju inte använt sig av samma betalningsalternativ. Frågan är huruvida de sparat kundregister och info om varje transaktion. Låter ju jävligt korkat...
2010-03-08, 22:47
Medlem
Starscream666s avatar
Fan i svt länken va de ju bara DL vialer jag såg..
Så dom är helt torsk med andra ord?
2010-03-08, 23:03
Medlem
LillaLabans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starscream666
Fan i svt länken va de ju bara DL vialer jag såg..
Så dom är helt torsk med andra ord?
Skärp till dig nu, läs igenom tråden innan du postar.
2010-03-09, 23:44
Medlem
Om man får husis och de inte hittar något, tror ni man får pissa då?
2010-03-10, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av macke22
Om man får husis och de inte hittar något, tror ni man får pissa då?
Vet ej, men en rimlig gissning är ja.
2010-03-10, 10:49
Medlem
Vaticanoss avatar
Ska in på förhör nästa vecka för dom hittade godiset i norska tullen. Vad fan ska jag säga? Jag kommer helt klart att neka allting. Nån som har ett tips?? Har beställt ny kur till ny adress, hehe.
2010-03-10, 10:56
Medlem
DJdarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaticanos
Ska in på förhör nästa vecka för dom hittade godiset i norska tullen. Vad fan ska jag säga? Jag kommer helt klart att neka allting. Nån som har ett tips?? Har beställt ny kur till ny adress, hehe.
är du ren då så är de bara neka neka å neka lite till. om du har nått i kroppen kan de bli jobbigare.
2010-03-10, 10:58
Medlem
Vaticanoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJdarkness
är du ren då så är de bara neka neka å neka lite till. om du har nått i kroppen kan de bli jobbigare.

Nu e jag ren som barnet, så där blir inga problem. Tack
2010-03-10, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaticanos
Nu e jag ren som barnet, så där blir inga problem. Tack
Neka då, trevligt med bestämt! Säg bara att du har inte har en aning om någonting.
2010-03-10, 17:47
Medlem
Leancuts avatar
Är det någon som har hört om någon av köparna nu har börjat få påhälsning av Farbror Blå?
2010-03-12, 07:31
Medlem
dunderturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Natural
Neka då, trevligt med bestämt! Säg bara att du har inte har en aning om någonting.

Du tror inte de flesta småbrottslingar nekar? Det behövs inget erkännande från Misstänktes sida för en fällande dom i slutändan, ett erkännande underlättar bara hela ärendet och ett nekande drar bara ut på tiden och leder till eventuell rättegång. Alla bevisen finns redan. Bättre erkänna, godta strafföreläggande och betala lite böter och gå vidare... Nu sitter ni där ni sitter, ni visste riskerna.. Sluta slingra er och gör rätt för er

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in