Kul att ni gillar vr tuffa sajt!
Det r drfr ni ska donera pengar till mig nu s jag kan kpa en VPS-tjnst enligt planen hr:
http://www.friatider.se/donera-pengar-till-nya-sajten annars kommer sajten lagga apa nn mnad, tills vi fr vr nya server p plats och det vore ju trkigt.
Stmmer fr vrigt att vi blivit dosade, men just nu r det servern vi har som knar fr trycket av vanliga beskare, vilket r bde kul och trist eftersom sajten ligger nere strre delen av dagen. Frut hade vi runt 5000/dag men nu verkar det ha stabiliserats ver 10000 unika/dag. Jag r ju en mngkulturtrtt Sdertljebo och d r det riktigt tillfredsstllande att ha fler lsare n den lokala desinformationstidningen LT till exempel. Sen har vi en bit kvar till DN.se r spade, om man fr tro Alexa, men dom ska f dom ocks i sinom tid!
FR VRIGT: Vi behver frst och frmst nya notisskribenter. Vi har ett flde av agreggerade RSS-feeds som man lser och plockar upp nyheter frn. Mycket frn dansk, norsk, brittisk och amerikansk press. Hr av dig i PM om du r intresserad. Vi behver verkligen fler som kan gra detta nu d undertecknad ska utomlands ett tag och vi har fr f vriga fr att hlla tempot undertiden.
FR VRIGT 2: Om nn kan hjlpa till med nt annat t.ex. designa klistermrken eller rita en kul satir osv s hr av dig om det med.
Puss!
/Widar