2009-12-20, 12:32
Bannlyst
Tja!

Ni som hävdar att man inte kan skylla sina snedsteg på en redig fulla, har aldrig varit riktigt fulla.

Visst händer det efter att man har fått i sig en 12-14 bärs att tar en paus från verkligheten och autopiloten kopplas in. Man vaknar upp i en okänd säng med en sprängande huvudvärk och en totalminneslucka över föregående kväll. Visserligen anar man att man har varit otrogen, men i det skedet så kan man inte riktigt vara helt säker.

Jag skulle aldrig få för mig att vara otrogen när jag är nykter, däremot händer det ibland när jag är ute med mina vänner och super att jag vaknar upp bredvid någon tjej jag aldrig har sett. Endast pga att jag var riktigt full. Man tappar kontrollen helt enkelt och gör saker som man aldrig skulle göra annars.

Jag har aldrig blivit påkommen, det kanske har hänt en 7-8 gånger ungefär. Jag brukar passa på att gå ut med mina vänner när min flickvän är bortrest med jobbet. Men om jag skulle "åka dit" för det så skulle jag helt klart säga att det var för att jag var full. Det är sant och ett bra argument. I vanliga fall är jag en vettig och sansad kille, det vet min flickvän. Hon vet att jag aldrig skulle göra något dumt i vanliga fall så jag tror nog att hon skulle köpa den förklaringen ganska så lätt.

Vad tycker ni andra om detta då?

Visst kan man skylla sina snedsteg på alkoholen?
Citera
2009-12-20, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina
Tja!

Ni som hävdar att man inte kan skylla sina snedsteg på en redig fulla, har aldrig varit riktigt fulla.

Visst händer det efter att man har fått i sig en 12-14 bärs att tar en paus från verkligheten och autopiloten kopplas in. Man vaknar upp i en okänd säng med en sprängande huvudvärk och en totalminneslucka över föregående kväll. Visserligen anar man att man har varit otrogen, men i det skedet så kan man inte riktigt vara helt säker.

Jag skulle aldrig få för mig att vara otrogen när jag är nykter, däremot händer det ibland när jag är ute med mina vänner och super att jag vaknar upp bredvid någon tjej jag aldrig har sett. Endast pga att jag var riktigt full. Man tappar kontrollen helt enkelt och gör saker som man aldrig skulle göra annars.

Jag har aldrig blivit påkommen, det kanske har hänt en 7-8 gånger ungefär. Jag brukar passa på att gå ut med mina vänner när min flickvän är bortrest med jobbet. Men om jag skulle "åka dit" för det så skulle jag helt klart säga att det var för att jag var full. Det är sant och ett bra argument. I vanliga fall är jag en vettig och sansad kille, det vet min flickvän. Hon vet att jag aldrig skulle göra något dumt i vanliga fall så jag tror nog att hon skulle köpa den förklaringen ganska så lätt.

Vad tycker ni andra om detta då?

Det man gör på fyllan och inte minns har aldrig hänt.
Citera
Medlem
.ZoeJane.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WankingVagina

Jo,om din flickvän får göra samma sak så.

Eller då är det andra villkor?
Citera
Bannlyst
Att du väljer att dricka fastän det gör dig benägen att begå otrohet säger ju mycket om din karaktär.
Citera
2009-12-20, 12:41
Medlem
Jthunderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .ZoeJane.
Jo,om din flickvän får göra samma sak så.

Eller då är det andra villkor?

Helt rätt! Får hon så får du. Jag antar att det hela faller här...?
Citera
2009-12-20, 12:42
Medlem
Alkoholen gör ju bara att man släpper några spärrar. När man är full gör man det man verkligen vill göra.

Super man ner sig så man inte vet vad man gör och inte minns ett skit dagen efter kanske man ska fundera på att minska antalet bärs eller lägga ner att supa helt för det verkar ju knappast bra.
Citera
2009-12-20, 12:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jthundera
Helt rätt! Får hon så får du. Jag antar att det hela faller här...?

Nej då, det faller inte här! Hon är nästintill nykterist så det är ingen fara på taket. Hon dricker som mest 2 glas vin i mitt sällskap. Hon skulle aldrig få för sig att supa sig full.
Senast redigerad av WankingVagina 2009-12-20 kl. 12:45.
Citera
2009-12-20, 12:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Brunlakejen
Alkoholen gör ju bara att man släpper några spärrar. När man är full gör man det man verkligen vill göra.

Super man ner sig så man inte vet vad man gör och inte minns ett skit dagen efter kanske man ska fundera på att minska antalet bärs eller lägga ner att supa helt för det verkar ju knappast bra.

Så du menar att många människor i grund och botten är våldsverkare som helst av allt vill skada andra människor men de vågar inte riktigt? Du är en sån som aldrig eller väldigt sällan är särskilt full. När jag går över en viss promillehalt blir jag en helt annan människa. När man är riktigt full så försvinner all impulskontroll. Du får säkert också konstiga impulser när du är nykter som du med lätthet kan kontrollera.
Senast redigerad av WankingVagina 2009-12-20 kl. 12:48.
Citera
2009-12-20, 12:47
Medlem
libbens avatar
Tycker det låter väldigt sorgligt mannen, sök hjälp eller något om du nu har så många blackouts samt vaknar upp hos andra tjejer.
Citera
2009-12-20, 12:49
Medlem
Jag fattar inte hur ni lyckas blir jag så full blir jag bara så dräggig och är knappast i tillstånd att ragga
Citera
2009-12-20, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hmmm...
Jag fattar inte hur ni lyckas blir jag så full blir jag bara så dräggig och är knappast i tillstånd att ragga

Hemligheten ligger i att du under kvällens lopp, innan detta inträffar, ska ha hittat en tjej som sedan blir minst lika full som du själv.
Citera
2009-12-20, 12:53
Medlem
Apspektakels avatar
Fylla ursäktar ingenting däremot så förklarar det både ett och annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in