Flashback bygger pepparkakshus!
2009-12-21, 23:00
Medlem
Wargs avatar
God kvll!

Jag och en kusin sitter hos mig och frsker spela Warcraft 3 med varandra, inte ver internet d vi endast har ett spel, allts gr detta inte. Men man kan vl spela tv stycken ver local network med samma Wc3? Saken r den att vi inte ser varandras servrar nr vi startar upp. Har provat med Hamachi men funkar inte dr heller, dock r vi inte helt hajj p det heller. Funkar WC3 inte med samma CD-key trots att det r local/ver hamachi?
Citera
2009-12-21, 23:01
Medlem
Kolla s du har samma patch p spelet och du har stngt av brandvggen det brukar vara det som spkar
Citera
2009-12-21, 23:02
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Warg
God kvll!

Jag och en kusin sitter hos mig och frsker spela Warcraft 3 med varandra, inte ver internet d vi endast har ett spel, allts gr detta inte. Men man kan vl spela tv stycken ver local network med samma Wc3? Saken r den att vi inte ser varandras servrar nr vi startar upp. Har provat med Hamachi men funkar inte dr heller, dock r vi inte helt hajj p det heller. Funkar WC3 inte med samma CD-key trots att det r local/ver hamachi?
Tror att det funkar via Garena vilket enligt mig r bttre n hamachi.
Men se till att stnga av era brandvggar innan.
Citera
2009-12-21, 23:06
Medlem
Wargs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wAkE-uP
Tror att det funkar via Garena vilket enligt mig r bttre n hamachi.
Men se till att stnga av era brandvggar innan.
Vi har stngt av alla brandvggar men nd kan vi inte se varandra varken p local eller hamachi. Fr prova Garena. Men visst r det s att vi startar bara Hamachi, han connectar till mitt ntverk som har namn och pass. Sedan skall vi kunna se varandra in-game under Local p WC3? S funkar det inte i alla fall.
Citera
2009-12-21, 23:09
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Vi har stngt av alla brandvggar men nd kan vi inte se varandra varken p local eller hamachi. Fr prova Garena. Men visst r det s att vi startar bara Hamachi, han connectar till mitt ntverk som har namn och pass. Sedan skall vi kunna se varandra in-game under Local p WC3? S funkar det inte i alla fall.
Jo. Men se till att ni har samma patch.
Nr ni startar Wc3, kolla om ni har samma "nummer" nere i det hgra hrnet.
men jag rekommenderar garena starkt
Citera
2009-12-21, 23:20
Medlem
Wargs avatar
Tack <3 Det var olika versioner som spkade. Woho! Suttit och strulat med detta i 1,5 timmar. Nu ser vi varandra via local, utan hamachi eller Garena.
Citera
2009-12-21, 23:26
Medlem
wAkE-uPs avatar
Citat:
Tack <3 Det var olika versioner som spkade. Woho! Suttit och strulat med detta i 1,5 timmar. Nu ser vi varandra via local, utan hamachi eller Garena.
Underbart
Ha ett trevligt spelande
Citera
2010-03-31, 14:23
Medlem
----->Options---->Game Play ---->Port
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem