2018-10-27, 17:02
Bannlyst
Jag kallar den för snippan. Dock brukar inte den kvinnliga anatomin dyka upp som ett ämne som vi talar om på kafferasten.
Senast redigerad av Kick88 2018-10-27 kl. 17:17.
Citera
2018-10-27, 17:04
Medlem
Beror lite på sammanhang och vem jag pratar. Mus, fitta, vagina är nog vanligast.
Citera
2018-10-27, 17:47
Medlem
Nöjesparken vid avloppsstation
Citera
2018-10-27, 17:56
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vulva och vagina är logiken. Att säga "fetta" låter inte så rumsrent. "Snippa", då tänker jag på en såsbehållare på ett matsalsbord, som för övrigt är barnspråk. Fördelen med vulva, vagina och venusberg etc. är att dessa ord även slinker igenom de hårdaste av censurprojekten.

Man kan använda vulva och vagina även i de mest möblerade rum, om man säger som så.
Jovisst. Vad jag undrade var bara varför du tycker att det är en bra idé att använda vagina när det i den anatomiska nomenklaturen borde vara vulva, fast du uppenbarligen är bekant också med ordet vulva.
Citera
2018-10-27, 18:37
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamilkar
Jovisst. Vad jag undrade var bara varför du tycker att det är en bra idé att använda vagina när det i den anatomiska nomenklaturen borde vara vulva, fast du uppenbarligen är bekant också med ordet vulva.

Jag talade i allmänna ordalag om vilka lämpliga ord vi gentlemän bör använda i städade sammanhang om kvinnors intimare delar. Använder man vulgärspråk, betraktas man antagligen som vulgär.
Citera
2018-10-27, 18:52
Medlem
JuhuSumialas avatar
Mynningen är röven va.. Fittan eller snipan om man vill försköna hålet en aning.
Citera
2018-10-28, 20:48
Medlem
Detanvändarnams avatar
Reinfeltska organet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in