2009-11-14, 01:23
Medlem
Fyfan vilken underbar trd! Den vcker mnga gamla minnen till liv.

Jag minns en gng nr jag och min 1 r ldre syster brkade om vem som skulle kela med vr katt vi hade d. Detta resulterade i att jag kastade katten 3-4 meter som landade rakt i hennes ansikte med klorna utt - Kunde slutat riktigt jvla illa.

En annan gng nr vi var och hlsade p vr kusin s vertalade jag min kusins barn (Min syster var vid tiden runt 8 och jag 7 - Och kusinens barn 4) att kissa i hennes sng . Hon var inte glad nr hon upptckte att det var en stor pl mitt i sngen!
Citera
2010-12-06, 15:20
Medlem
WelcomeToSkyValleys avatar
Gjorde det hr mot min syster. https://www.flashback.org/t1365065

Edit: sg att trden va gammal..
Citera
2010-12-07, 22:46
Medlem
nverlppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WelcomeToSkyValley
Gjorde det hr mot min syster. https://www.flashback.org/t1365065

Edit: sg att trden va gammal..

Ja men du skulle ju uppdatera och tala om hur hennes reaktion blev.
Jag har precis suttit och gnat igenom 11 sidor bverbluff; nu vill jag hra upplsningen!
Citera
2010-12-13, 22:44
Medlem
Scaevolas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gronis
nr jag var 6 r gammal och sg min nyfdda syster fr frsta gngen liggandes i sin barnvagn rkade jag sagla p henne

Fan vad du r taskig!
Citera
2010-12-14, 02:36
Medlem
FreddeDs avatar
Nr jag var liten (typ 6 bast) s hade vi en stavmixer. Min ldre bror sa t mig att hlla fingret p skruven som hller fast "bladet". Han var jvligt bra p att vertala mig att gra saker s jag gjorde det och stter igng den. Slutade som tur var "bara" med ett rejlt sr p pekfingret och en utskllning av mamma.
Citera
2010-12-16, 20:29
Medlem
C0ws avatar
Ska bumpa denna trden med 2 egna historier som jag har i huvudet just nu

Fr ngot r sen skulle jag skulle hmta min lillebrorsa som var p hemsprk. Hemsprkslraren var en runt 55 r gammal krring.
Jag kom ca 10 minuter tidigare n vad jag skulle s jag var tvungen att vnta tills han slutade. S, nr hemsprkslraren hller p och letar efter ngra papper i sin vska ngra meter bort s viskar jag till min d 8 riga bror att frga henne vad "cuna" (ett annat ord fr kuk p serbiska) betyder.
Hon kommer tillbaka, stter sig p stolen och tar fram alla papper och d stller lillebrorsan frgan: Vad betyder cuna?

Jag garvade s mycket att jag grt Vet inte om hon misstnkte att jag sa t honom att frga eller om han helt enkelt kom p att frga sjlv. Men kul var det iaf.

En gng, nr vi vaknade ungefr samtidigt s tjafsade vi om vem som skulle in p toan frst. Jag var jvligt pissndig, men nej, enligt frldrarna ska han in frst d han r yngre. Visst...
S, jag hnger med in i toan och vntar fint medans han ska borsta tnderna och sklja facet.

Medan han tar sin tandborste och hller p lite tandkrm s stter jag p det varma vattnet och stnger av det kalla. Han borstar, borstar och borstar och nr han ska sklja ur munnen s fyller han hela kften med varmt vatten, haha

Vldigt rolig trd att lsa frvrigt
Citera
2021-08-06, 07:23
Medlem
En elak trd men kul ..

Bytte ut tandkrmen i tuben till "fnsterkitt" inte hela tuben bara en del.
Men ett jvla liv blev det och 100% oskyldig sklart ..
Citera
2021-08-06, 17:12
Medlem
Bret-Harts avatar
Bara min styvsyster men nd snodde pengar och cd singlar av henne back in the days nr man var yngre
Citera
2021-08-06, 17:42
Medlem
Brukade lura syrran att slicka p lyktstolpar och bilhandtag p vintern nr vi var sm s hon fastnade med tungan. Fick rejlt med skll av mamma en morgon nr hon redan var sen till tget..
Citera
2021-08-06, 17:43
Medlem
TheJackets avatar
Klassikern var att fisa lillsyrran i ansiktet nr hon gick bakom mig i trappan upp till vra rum eller upp frn kllaren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in