2004-02-09, 09:07
Medlem
idagoas avatar
Jag och min bror spelade fotboll inomhus med en kudde.
Han skulle lgga en straff. Jag sa att straffpunkten var
precis p trskel. Han tar sats och skjuter. En dov smll hrs
och dm om min frvning nr jag ser att kudden ligger kvar.
Mitt lilla skmt lyckades. Sen brakade helvetet lst. Brorsan
skrek som sprucken siren, morsan kom springande och jag fick
ta betckning i frrdet till stormen hade lagt sej. Han brt stortn.
Citera
2004-02-09, 09:29
Medlem
joyces avatar
Sprayat brorsans kuddar med pruttspray, knckt en stinkbomb i hans skolvska. Sprayat trgas i trappen nr han var p ingng, hll sen drren lst s att han fick st i trappen och insupa aromerna.

Lst fast honom med handbojor i elementet och tryckt bltt toapapper p honom. (Han trodde att det var kiss p toapappret men det var vatten.)

Jag hade ett brnnbollstr innanfr drren till mitt rum, med det jagade jag honom nr han var dryg och dum i huvudet. Slog snder toadrren en gng nr han lste in sig dr.

Min brorsa r 1 1/2 r ldre och vi brkade nstan konstant tills jag flyttade hemifrn.

Jag skulle kunna rkna upp hur mnga grejer som helst, sen skulle det bli en lika lng lista ver saker som min brorsa gjort mot mig, hans stackars oskyldiga lillasyster.
Citera
2004-02-09, 09:53
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joyce
Sprayat brorsans kuddar med pruttspray, knckt en stinkbomb i hans skolvska. Sprayat trgas i trappen nr han var p ingng, hll sen drren lst s att han fick st i trappen och insupa aromerna.

Lst fast honom med handbojor i elementet och tryckt bltt toapapper p honom. (Han trodde att det var kiss p toapappret men det var vatten.)

Jag hade ett brnnbollstr innanfr drren till mitt rum, med det jagade jag honom nr han var dryg och dum i huvudet. Slog snder toadrren en gng nr han lste in sig dr.

Min brorsa r 1 1/2 r ldre och vi brkade nstan konstant tills jag flyttade hemifrn.

Jag skulle kunna rkna upp hur mnga grejer som helst, sen skulle det bli en lika lng lista ver saker som min brorsa gjort mot mig, hans stackars oskyldiga lillasyster.

usch vad du r ond...

sjlv pratar jag aldrig med min syrra, hon har aldrig gjort ngot fr mig d tycker jag det r ondigt att slsa luft p detta kadaver.
Allts har jag inte gjort ngot direkt tyket, frutom att sno pengar dr... de e nog runt omkring 1.500 kr. nu, allts ingen jttestor deal..
Citera
2004-02-09, 09:53
Medlem
idagoas avatar
Citat:

Jag har ocks en hel del, men jag berttar dom en och en.
Skridskobanan:Tvingar brorsan att st i ml utan SKYDD!!!! nr vi
ska spela ishockey. Han fick pucken p knt. Hrt slagskott frn
mej. Sen var vi utan mlvakt. Dagen efter var jag utan skridskor
och klubba. Beslagtaget av farsan tills utredningen blev klar om det blgula knt
Citera
2004-02-09, 10:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Sprayat brorsans kuddar med pruttspray, knckt en stinkbomb i hans skolvska.
Vad r "pruttspray" respektive "stinkbomb" fr ngot?

Har inga egna syskon att vara elak mot, men bste polaren sedan lnge har.

Kompisens lillebrorsa har vi genom ren tvingat agera mlvakt och skjutit benhrt med bandybollar, fotbollar och hockeypuckar. Har ocks pucklat p lillebror med en innebandyklubba sedan han av misstag rkat sl mig p handen med sin klubba under en het nrkamp. Jag skms.
Citera
2004-02-09, 11:31
Medlem
Pellenezs avatar
Jag slngde en kofot i ryggen p min syrra
Citera
2004-02-09, 11:55
Medlem
AndreasLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ahlman
usch vad du r ond...

sjlv pratar jag aldrig med min syrra, hon har aldrig gjort ngot fr mig d tycker jag det r ondigt att slsa luft p detta kadaver.
Allts har jag inte gjort ngot direkt tyket, frutom att sno pengar dr... de e nog runt omkring 1.500 kr. nu, allts ingen jttestor deal..

tjenare gamle kompis =)...hur fan kan man sno pengar av familjen?...jag menar jag har ju snott ett och annat i mina dar men det finns ju regler fr vad man gr och inte gr man snor inte av familjen/kompisar s r det bara....om vi frgar din syrra s skulle jag tippa p att det r du som r kadaveret i familjen
Citera
2004-02-09, 12:21
Medlem
idagoas avatar
En liten historia till. Detta var vldigt tidigt i vra liv.
Jag var fem och brorsan tv r. Jag hade hittat en gammal
stickkontakt i farsans brte, dr sladden var avklippt nda inne
vid kontakten. Stter den i vggen, ropar p min bror och lurar
honom att stta ett finger p den avklippta kabeln. Jsses, vilken
kyss han fick!! Pappa fick tag i mej och jag lovar mina ron sg ut
som hackade bifftomater efter det. Man kan skratta nu fr brorsan
tog ingen skada av det, men jag har funderat mnga gnger p om han
hade dtt. 220 volt r ju inte att leka med.
Citera
2004-02-09, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av idagoa
En liten historia till. Detta var vldigt tidigt i vra liv.
Jag var fem och brorsan tv r. Jag hade hittat en gammal
stickkontakt i farsans brte, dr sladden var avklippt nda inne
vid kontakten. Stter den i vggen, ropar p min bror och lurar
honom att stta ett finger p den avklippta kabeln. Jsses, vilken
kyss han fick!! Pappa fick tag i mej och jag lovar mina ron sg ut
som hackade bifftomater efter det. Man kan skratta nu fr brorsan
tog ingen skada av det, men jag har funderat mnga gnger p om han
hade dtt. 220 volt r ju inte att leka med.

Aj fan... Har sjlv ocks haft sdana planer men av en eller annan anledning s har det aldrig blivit av. Tur det.
Men jag knner igen tillfllet.
Fr stunden (d) knns det skitkul, en practical joke, bara fr att jvlas och skratta gott t.
Men ack, eftert...

En elak grej jag gjort mot min lillebror r;
Jag hade en massa chilipulver i handen, skulle ha det till ngot, kommer inte ihg.
Men iaf, jag ropar till mig min brorsa och sger att jag har ngot i sidan av handen, att han ska kolla vad det r.
Nr han kikar mot min hand s blser jag pulvret i gonen p han...
Fy farao vad han skrek.
Han gnuggade, skrek och grina s jag trodde han skulle bli blind, stum och d...

Tur fr mig d att jag var en parvel d s jag kan skylla min dumdristighet p min lga lder...
Citera
2004-02-09, 13:53
Medlem
idagoas avatar
D tar vi en liten till.
Jag, mitt luftgevr, skogen och min bror.
Han trodde vi skulle skjuta prick och det skulle vi ju ocks.
Vad han inte visste var att han var "mltavlan"!!!! HEHEHE
Jag skriker SPRING och han springer och gmmer sej bakom ett
trd och tror att han r sker. Hans lilla rumpa sticker ut s fint
intill stammen. SMACK!!!!! Fulltrff!! Ett helvetes liv bryter ut och
jag har frbrukat min "licens" p den bssan fr tid och evighet
enligt min far. Dessutom tilldelades utegngsfrbud i en mnad.
Bssan sg jag aldrig mer.
Citera
2004-02-09, 14:07
Medlem
joyces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Vad r "pruttspray" respektive "stinkbomb" fr ngot?

Pruttspray, eller FART_GAS var en liten sprayburk med stinkande innehll. Det var bara att spraya dr man ville att det skulle lukta skit.

Stinkbomb r en liten glasampull med stinkande innehll, knck ampullen och det stinker skit.
Citera
2004-02-09, 14:11
Medlem
hiphopminisnopps avatar
Har aldrig gjort ngot dumt mot mina syskon. Snodde vl deras lrdagsgodis ibland. Nu fr tiden snor jag deras sprit om jag fr mjlighet....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in