Citat:
Ursprungligen postat av
Marianne79
Ok en annan fråga då. Är det någon som har ätit både voxra och Bupropion. Alltså inte samtidigt, men kanske fått Bupropion om voxran varit slut eller så, och om ni märkt någon skillnad?
Nej, ingen skillnad alls.
Citat:
Ursprungligen postat av
Marianne79
Ja bytte från en dag till en annan. Mådde så JÄVLA dåligt igår och har läst på. Man KAN byta från en dag till en annan. Men det är nog som du säger, både utsättningssymtom och insättningssymtom samtidigt så Fyfan nej. Nu tänker jag ta fluoxetine 10 mg i två dagar och sen ingenting i två dagar. Sen börjar jag med voxran.
Yrsel är den värsta biverkningen för mig då jag är sjukt känslig och kräks som fan då.
Fyfan va kul det är att vara en person som mår piss va? Kan ingen bara trolla??? Dessutom så är jag arbetslös men konstaterades ha en svår depression och blev sjukskriven. Dock i kontakt med försäkringskassan så insåg jag att det är stört omöjligt för mig att vara sjukskriven på grund av ekonomiska skäl. Så jag får fortsätta söka jobb och hoppas att jag inte får något. Så jävla jävla sjukt och man vill ju bara ge upp!
Flouxetin brukar vara utmärkt att byta emellan, åt båda håll. Både när man slutar med en annan antidepressiv eller börjar med en annan. Det är även vanligt att kombinera en SSRI och Voxra när SSRIn inte har tillräcklig effekt.
Tråkigt att du har så mycket biverkningar av Flouxetin, den brukar vara en av alla antidepressiva som har minst biverkningar. Men gör så som du säger med Flouxetin. Men du kommer högst troligt få samma biverkningar som du har nu om du återupptar Voxra då du radar upp de vanligaste.
Jag hoppas du mår bättre snart!