så här ligger det till två saker har jag för mig nr1: vid intag av anabola steroider kan kroppen hantera och använda störe mängder av protein vid en och samma gång.
nr2: vid intag av anabola steroider kan man tränna oftare på grund av snabbare återhämtning.
därav har jag kommit på den här trännings schemms och kost plan för de kommande 60 dagar.
men först: the prepp layout= 66mg testosterone propinate ED v. 1-8+ dianabol 60mg v. 3-8+ proviron 25mg v. 5-8 (har inte mycket
)
kosten : består av frukost: 4dl havre + 500ml fil + whey protein 1 dl.
sen på jobbet äter jag sammanlagt 1 kg kyckling och 4 dl ris, utsprid på tre mål med gemna mellanrum.
sen träning direkt efter en protein shake (hur mycket vassle kan kroppen hantera efter träning när man kurar?)
därefter nött (mellan 250-500g beroende på hur mycket jag orkar) och massvis med kollisar.
träningen:
jag hade tänkt öka tränings volymen som satan genom att träna en halv timme längre varje tränings pass- men sen kom jag på att jag vill träna lika länge (45 minuter) men träna oftare, och jag kom på att träna utan vilodagar (jag vet att det är då man växer, finns ingen som uppskattar vilo dagarna mer än mig men enligt det man har hört så går det tydligen om man kurar?)
så här ser den ut:
1:bröst
2:rygg
3:armar
4:axlar
5:ben
6:bröst
7:rygg
8:armar
9:axlar
10:ben
varför jag skrev kropps delarna två gånger är för att jag har både tunga och lätta dagar för varje kroppsdel, så att man inte övertränar och slår muskeln från alla möjliga vinklar.
vad tycker ni?