Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2009-12-31, 03:10
  #1
Medlem
Elspermelinos avatar
Finns så jävla många nu. Men vilket är det bästa enligt er. Inte äldre än 2005 tack.
__________________
Senast redigerad av Elspermelino 2009-12-31 kl. 03:13.
2009-12-31, 06:54
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dirrty
Håller med föregående talare men "Shift" är oxå grymt!
Shift är väl det sämsta de gjort någonsin?

De försöker göra en racingsimulator, på bana. NFS tycker jag ska vara på vägen, samt mer åt arkad hållet.

Most Wanted är det bästa spelet dock.
2009-12-31, 11:49
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rooseen
Shift är väl det sämsta de gjort någonsin?

De försöker göra en racingsimulator, på bana. NFS tycker jag ska vara på vägen, samt mer åt arkad hållet.

Most Wanted är det bästa spelet dock.

Tycker inte de försökte, de lyckades med en bra blandning mellan simulator och arkad. det är ju inte i samma stil som de andra, men klart värt att prova för att se om man gillar det.
2009-12-31, 12:38
  #4
Medlem
Bestebrors avatar
Need for speed Porsche Unleashed, riktigt bra. Börja med 50-tals Porscharna och kämpa sig uppåt i tiden. Bra känsla och trimmöjligheter, även som testförare var rätt skoj att köra.
2009-12-31, 12:43
  #5
Medlem
N1riums avatar
Hot pursuit var ju KING!


http://www.youtube.com/watch?v=07Ik-dyYBtw

"I don't see the smoke. But you seem to be headed for a fire.. I'm giving you a warning, try to take it easy."

Haha!
__________________
Senast redigerad av N1rium 2009-12-31 kl. 12:46.
2009-12-31, 12:49
  #6
Medlem
Måste säga att Underground 2 är det bästa som har gjorts i NFS serien. Att köra runt fritt i en stor stad är något man saknar i måånga spel. På andra plats säger jag Shift.

Visst shift är inte på gata osv osv, MEN det är ett jävligt bra racingspel. Riktigt bra känsla och sjukt snygg grafik.

I stort sett allt som släpptes mellan Underground 2 och shift var skraep
2009-12-31, 13:56
  #7
Medlem
Elspermelinos avatar
Underground 2

Skitroligt i början när man får uppgradera sin bil och stajla den, men efter ett tag så tröttnar man på banorna tycker jag. Alla banor känns likadana nästan tycker jag
Samma omgivning liksom hela tiden.
2010-01-01, 12:23
  #8
Medlem
ojns avatar
Som vanligt måste 90% av inläggen raderas då de bara är oneliners utan minsta intresse för diskussion utan bara öka sin postcount. Och med utgångpunkten att inte ens TS bemödar sig med att ens försöka göra en vettig trådstart kommer hänglåset på.

/Moderator

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in