• 1
  • 2
2010-01-01, 10:56
Medlem
slowmedowns avatar
Jag har en ganska svår nöt att knäcka som jag skulle behöva hjälp med. Jag har sen en tid tillbaka varit sjuk och sängliggandes. Min pojkvän har varit ett stort stöd för mig under denna tiden. Han har hållit vårt liv ihop i schackt och jag är så oerhört tacksam för att han orkat med mig denna tiden.

Nu är det så att jag vill bjuda tillbaka. Men jag vet verkligen inte hur. Jag skulle vilja ge honom något men jag vet verkligen inte vad. Jag har satt pengagränsen till max 1000 kronor då jag ska bjuda honom på en resa till dubai senare i år. Men nu vill jag ge något till honom bara för att visa att jag uppskattar varenda minut av att vara med honom.

Problemet är att han inte har så många intressen. Han är en väldigt lugn kille som inte gillar äventyr direkt utan tar det hellre lugnt. Han gillar mat och allt som har med mat att göra. Vi brukar väldigt ofta äta på restaurang så det känns nästan lite tråkigt att göra det. Men kan hända att man kan tänka sig att starta en helkväll med ett restaurangbesök och sen fortsätta någonstans.

Jag är 18 och han är 20. och vi bor i västra götalands län. Tyvärr är det bara han som har körkort av oss två så ska vi åka någonstans måste jag berätta vart. jag har verkligen jätte svårt att komma på vad jag ska ge honom, vi har varit tillsammans i dryga 3 år och det känns som man gett det mesta. Någon som har några tips? vill verkligen ge honom något.

Om jag lagt tråden fel så får ni gärna flytta den. tänkte att det kanske var här den passade in bäst.
Citera
2010-01-01, 11:02
Medlem
BratBashers avatar
Helt klart en upplevelse eller liknande tycker absolut ingen pryl! Jag vet ju inte alls hur ni har det på den privata sidan och hur ni känner för sånt men strippklubb kan vara trevligt!

Som sagt vet inget om hans personlighet men de har ju lite olika saker på liveit.se om jag inte tar fel. Körkort säger du gillar han köra bil kan man få chansen att köra riktiga spotbilar och liknande.
Citera
2010-01-01, 11:08
Medlem
Ta den i tvaan? (Nagon annan skulle anda saga det, ville bara va forst)

Ge han en helg dar du fixar allting at honom, lagar mat och ger honom lite fina presenterar och liknande.

Ge han 10 avsugningar, som han far valja att ta ut nar han vill. Utan nagon vetoratt till dig sa klart.

Bjud honom pa nan konsert eller liknande.

Lat honom bjuda in nan annan tjej.
Citera
2010-01-01, 11:08
Medlem
supermassives avatar
Kanske en liten luftballongstur med lite vin och mat? Som en liten picnic!
Citera
2010-01-01, 11:14
Medlem
FetFulElaks avatar
Fråga honom vad han vill göra, och ställ upp på allt...
Citera
2010-01-01, 11:16
Medlem
jumpcuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
Jag har en ganska svår nöt att knäcka som jag skulle behöva hjälp med. Jag har sen en tid tillbaka varit sjuk och sängliggandes. Min pojkvän har varit ett stort stöd för mig under denna tiden. Han har hållit vårt liv ihop i schackt och jag är så oerhört tacksam för att han orkat med mig denna tiden.

Nu är det så att jag vill bjuda tillbaka. Men jag vet verkligen inte hur. Jag skulle vilja ge honom något men jag vet verkligen inte vad. Jag har satt pengagränsen till max 1000 kronor då jag ska bjuda honom på en resa till dubai senare i år. Men nu vill jag ge något till honom bara för att visa att jag uppskattar varenda minut av att vara med honom.

Problemet är att han inte har så många intressen. Han är en väldigt lugn kille som inte gillar äventyr direkt utan tar det hellre lugnt. Han gillar mat och allt som har med mat att göra. Vi brukar väldigt ofta äta på restaurang så det känns nästan lite tråkigt att göra det. Men kan hända att man kan tänka sig att starta en helkväll med ett restaurangbesök och sen fortsätta någonstans.

Jag är 18 och han är 20. och vi bor i västra götalands län. Tyvärr är det bara han som har körkort av oss två så ska vi åka någonstans måste jag berätta vart. jag har verkligen jätte svårt att komma på vad jag ska ge honom, vi har varit tillsammans i dryga 3 år och det känns som man gett det mesta. Någon som har några tips? vill verkligen ge honom något.

Om jag lagt tråden fel så får ni gärna flytta den. tänkte att det kanske var här den passade in bäst.
Köp ett fint kort och skriv hur mycket du uppskattar honom och vad han gör/gjort för dig. Om du vill kan du ju alltid köpa en liten halskedja med någon berlock eller liknande för att få det där materialistiska också...

Jag har fått många presenter i mina dar, men jag har aldrig blivit så rörd eller känt mig så uppskattad som när jag fått ett kort eller brev. Det är värt mer än man tror...
Citera
2010-01-01, 11:24
Medlem
Ratads avatar
Spaweekend. Säg bara åt honom att packa lite och köra fram bilen på fredagen och var hans kartläsare "nästa vänster".
Citera
2010-01-01, 11:27
Medlem
Bjud honom på lite finkultur låt inte din fantasi sätta gränserna öppna dina sinnen och lev nu .
Citera
2010-01-01, 11:39
Medlem
slowmedowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BratBasher
Helt klart en upplevelse eller liknande tycker absolut ingen pryl! Jag vet ju inte alls hur ni har det på den privata sidan och hur ni känner för sånt men strippklubb kan vara trevligt!

Som sagt vet inget om hans personlighet men de har ju lite olika saker på liveit.se om jag inte tar fel. Körkort säger du gillar han köra bil kan man få chansen att köra riktiga spotbilar och liknande.

strippklubb faller inte någon av oss i smaken. sex får han tillräckligt av så det är liksom inget alternativ.

Han gillar inte bilar speciellt mycket förutom sin egna bil. Han är inte någon mans man direkt :/

Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Kanske en liten luftballongstur med lite vin och mat? Som en liten picnic!
det låter faktiskt riktigt mysigt. Det enda problemet blir ju att det är rätt kallt nu och vill gärna få gett honom något inom den kommande månaden ialla fall..

Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Köp ett fint kort och skriv hur mycket du uppskattar honom och vad han gör/gjort för dig. Om du vill kan du ju alltid köpa en liten halskedja med någon berlock eller liknande för att få det där materialistiska också...

Jag har fått många presenter i mina dar, men jag har aldrig blivit så rörd eller känt mig så uppskattad som när jag fått ett kort eller brev. Det är värt mer än man tror...

ett brev är alltid mysigt att få. Det ska jag nog göra. Dock så har jag ju gett honom brev och sånt innan så det känns som man gör samma saker om och om igen. Men vem blir inte glad för ett brev? Kanske kan avancera lite på något sätt. men vet inte riktigt hur. jätte fina tips ialla fall tack!

Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Spaweekend. Säg bara åt honom att packa lite och köra fram bilen på fredagen och var hans kartläsare "nästa vänster".

men spa ligger väl på lite dyrare än 1000 kronor? Annars är spa verkligen ett alternativ. Det är något vi båda skulle uppskatta absolut!
Citera
2010-01-01, 11:49
Medlem
BratBashers avatar
Man kan få spa för runt 1000 kr. Annars gå båda på en skön massage!
Citera
2010-01-01, 12:08
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slowmedown
En av de bästa presenterna jag fått av en flickvän kan varieras och behöver inte bli så dyr.
Skrev om den i tråden Vill överraska min kille!

Citera
2010-01-01, 12:22
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BratBasher
Man kan få spa för runt 1000 kr. Annars gå båda på en skön massage!

Ja, det finns nog billiga enklare helger nu i januari. Annars kan du kanske spara lite i smyg?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in