2024-06-23, 19:46
Avstängd
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bandolier
Det är ett övergrepp, så klart. Och jag har svårt att fatta vad som skulle vara sexigt med det.

Det är ju en helt annan sak om man har någon slags överenskommelse om att det är ok. Då kan det vara häftigt.
Min sambo har nämnt någon gång att det är fritt fram att spruta på henne när hon sover. Men då vill hon att det ska filmas så att vi kan ha lite kul åt det tillsammans. 🙂
Ser inte vad som är häftigt. Verkar vara någon form av nekrofili.
Citera
2024-06-24, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ellen-kat
När jag var yngre barn vaktade jag ofta hos ett par. Ofta somnade jag på soffan vid TV innan de kom hem. De lät mig då sova och SMS ade mina föräldrar. Några gånger vaknade jag med något kladdigt på kinden. Först senare har jag förstått vad det var.

En titt i din historik och det blir uppenbart att du trollar.
Citera
2024-06-25, 05:46
Medlem
Alla ni som gör och har gjort detta får förvänta sig att en tjej plaskar i era ansikten då också
Citera
2025-01-30, 15:17
Medlem
Har inte gjort det på nån okänd men däremot hade jag ett ex som gillade när jag sprutade på henne när hon sov så ibland när hon sov och jag kom hem från nattjobb så la jag mig bredvid henne i sängen, runkade upp lilleman, lyfte upp kanten på trosorna och sprutade ner hennes fitta och sen la jag på tyget ovanpå igen. Hade hon tunna trosor, typ satin, så blev det blött rakt igenom direkt. Ofta väckte hon mig med sex när hon hade vaknat och känt vad jag hade gjort tidigare men ibland så berättade hon bara att tyget hade klibbat fast mot huden så det var lite som att vaxa fittan när hon drog bort trosorna.
Citera
2025-01-30, 16:08
Medlem
En gång när min sambo bakade en kaka hon skulle ta med till sitt dåvarande jobb och bjuda på, så var det svindlade nära att hon fick runka av mig och att jag skulle spruta i kaksmeten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in