Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-01-03, 20:54
Medlem
Hallå, tänkte höra om nån har tips på nåt bra spel på två personer. Som går att spela över internetz då, eller LAN (hamachi). Tänkte oss nåt spel med missions, uppdrag.. eller äventyrsspel.. nåt spel som är likt Diablo kanske. FPS speltips tas gärna också emot, får inte vara allt för krävande spel heller. Tack på förhand
Citera
2010-01-03, 20:55
Medlem
Arrogants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shad0w
Hallå, tänkte höra om nån har tips på nåt bra spel på två personer. Som går att spela över internetz då, eller LAN (hamachi). Tänkte oss nåt spel med missions, uppdrag.. eller äventyrsspel.. nåt spel som är likt Diablo kanske. FPS speltips tas gärna också emot, får inte vara allt för krävande spel heller. Tack på förhand

Borderlands?
Citera
2010-01-03, 20:57
Medlem
Jospans avatar
Förväntade mig att en människa med 239 inlägg och medlemskap på Flashback över 1 år borde veta att i det här laget söka trådar eller kika på klistrade trådar.
Citera
2010-01-03, 21:02
Medlem
Hakkens avatar
COD: MW2, 'köpte' det för ett par dagar sen och till och med min flickvän vill spela med mig (:
Citera
2011-02-11, 23:47
Medlem
fiskmedcitrons avatar
Age of empires så kan man spela mot dator, Warcraft 3 finns en del custom banor för två..
Sen kan man spela campain på COD spelen, skippa hamachi ta Tunngle istället, mycket bättre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in