Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-01-04, 19:47
Medlem
Varför i HELVETE slaknar alltid kuken när man drar på kådisen? Det är första gången jag ska ha samlag med kondom men den jäveln vill inte och jag vet inte vad jag gör för fel..

Har provat ett antal gånger utan resultat, några tips & råd?
- DS
Citera
2010-01-04, 19:49
Medlem
Mockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DestructedSoul
Varför i HELVETE slaknar alltid kuken när man drar på kådisen? Det är första gången jag ska ha samlag med kondom men den jäveln vill inte och jag vet inte vad jag gör för fel..

Har provat ett antal gånger utan resultat, några tips & råd?
- DS

Jag hade samma problem förr. Strunta i kondomen, då fungerar det.
Citera
2010-01-04, 19:52
Medlem
bellezzas avatar
Alltså, det första jag måste fråga är självklart om du provat att runka med kondom och isåfall, slaknar du då också? (Om inte: prova, så får du mer koll på hur saker funkar )
Citera
2010-01-04, 19:58
Medlem
Kondomen är ett påfund från helvetet, usch..

När jag runkar med kondom så funkar det utmärkt!
Citera
2010-01-04, 20:06
Medlem
magers avatar
90% av slaknande penis problemen sitter i huvudet på penisägaren. även fast dom flesta som har dessa problem viftar bort dom och säger att "kondom suger". du kan också vifta bort det, eller så kan du ta tag i de nu och få bort problemet, istället för att leva i förnekelse resten av livet.

de kan va bra som någon sa att testa om den slaknar när du är själv också, jag skulle tro att den inte gör de, rapportera när du försökt

edit: såg nu att du kan runka me kondom, och de är ju en bra start. försök hitta en tjej du är 100% säker med, som du tom kan berätta om ditt kondom problem för, sen testa med henne.. jag skulle tro att de kommer funka galant, de gäller bara att du håller dig avslappnad och försöker att inte tänka på kondomen.. för när du vet att de inte kommer funka så funkar de självklart inte, enkel matematik.. men nu när jag berättat de här så vet du problemet, och då kanske de funkar?
Senast redigerad av mager 2010-01-04 kl. 20:09.
Citera
2010-01-04, 20:08
Medlem
Artygs avatar
Rulla på den när du är stenhård, det viktiga är att den sitter.
Att du blir lite slak gör inget, du kan runka lite så eller så suger hon av dig så blir du hård igen. Sen är det bara att rätta till den lite..
Citera
2010-01-04, 20:18
Medlem
Hade samma problem på den tiden det begav sig. Jag tror att det krävdes minst fem försök innan jag fick till det första gången. Numera är kondom verkligen inget problem och den rullas på av bara farten när det ska till att knullas lite.

För att inte tappa farten och stämningen när det är dags ser jag alltid till att gummit är nära till hands och försöker göra gummirullandet till en del av förspelet - antingen genom att tjejen får assistera eller att jag rullar på den på snyggast tänkbara sätt alldeles framför henne. Inget smussel eller sitta och huka på sängkanten. Snarare ställer jag mig upp eller på knä om hon ligger och låter kuken vaja framför henne medan jag öppnar förpackningen och sedan rullar jag på den framför henne så snyggt jag kan.
Citera
2010-01-04, 21:42
Medlem
Tackar för tipsen..

Kan det vara nervositeten som spökar kanske? Med tanke på att det är första gången..
Citera
2010-01-04, 22:09
Medlem
Citat:
Tackar för tipsen..

Kan det vara nervositeten som spökar kanske? Med tanke på att det är första gången..

BINGO! Du har hittat problemet.
Citera
2010-01-04, 23:23
Medlem
Hade samma problem förut. Det gäller att du inte är nervös. För om du är det så kommer det verkligen att gå helt fel. Som sagt, pröva att runka i kondomen, det gjorde jag när jag inte fick till det med 3 brudar med kondom, sen så har allt gått perfekt. Skicka privat meddelande eller skriv om det är något mer du undrar
Citera
2010-01-04, 23:44
Medlem
Citat:

Har du över medel i tjocklek? Tycker du kodisen trycker/kramar om för mycket? Prova med en XL variant. (Men runka med den först så du ha koll på att den inte blir för stor för dig).
Citera
2010-01-04, 23:52
Medlem
Hammys avatar
var med om samma skit. kom till slut på att kondomerna klämde för hårt runt kuken vilket gjorde att blodet strömmade ut. Beställde ett XL bundle kit och håller på att prova mig genom ca 20 olika sorters xl kondomer. Har inte haft några problem med dessa alls, funkar kanon och den fortsätter vara hård.
Kom ihåg att det inte är längden som spelar roll när du väljer en kondom utan omkretsen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in