Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-10, 21:23
Medlem
Slangen88s avatar
Hej, det är så att jag har köpt och installerat Painkiller spelet. Och det är så att spelet är byggt för single core processorer enbart. Med andra ord, har man dual core så går spelet i 2x hastighet.

För att reparera detta så kan man bocka av en processor i aktivitetshanteraren, så kommer spelet gå som vanligt.

Men jag har för mej att jag fick till det så att spelet gick i slow motion med att göra detta för ett tag sen. Är det någon som har någon aning om hur man gör detta?

Skulle vara tacksam för ett svar .
Citera
2010-01-10, 21:48
Medlem
Fbadgers avatar
cheatengine har en funktion som gör att du kan speeda up eller speeda ner ett spel. www.cheatengine.org
Citera
2010-01-10, 21:55
Medlem
Slangen88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fbadger
cheatengine har en funktion som gör att du kan speeda up eller speeda ner ett spel. www.cheatengine.org
Det kanske kommer funka som jag vill . Skulle du kunna vara så snäll och förklara lite hur man gör? Har använt Cheat Engine till att göra trainers förut, så programmet är inget nytt, visste bara inte att man kunde sega ner spelen .

Är det Speedhack option vi snackar om?

Edit: Jo men nu fick jag till Slow Motion utan Cheat Engine igen. Snacka om random :/. Det dåliga är ju att ljudet spelas upp som vanligt, men bilden är 4x segare.
Senast redigerad av Slangen88 2010-01-10 kl. 22:05.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in