Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-02-15, 02:22
  #1
Medlem
eduaxels avatar
exempel: Jag är hemma hos en tjej och kollar lite på hennes dator.. samtidigt instalerar jag en keylogger.. När jag kommer hem vill ja se vad hon skrivit..
Finns det någon keylogger som kan skicka iväg ett mail med jämna mellanrum?
Citera
2004-02-15, 14:57
  #2
Banned
iopus star hade email-funktion.. var iofs ett år eller mer sedan jag senast hade det installerat, vet inte hur det är med antivirus osv, om de upptäcker att det kör i bakgrunden.. annars var det ett himla fräsigt program, "professionellt" så att säga..

å andra sidan var det enda jag hade att jämnföra med var netbus

tydligen heter det iOpus ActMon nuförtiden
Citat:
Ursprungligen postat av iopus.com
Receive the activity reports directly in your email. ActMon sends them invisibly. For maximum security and speed the report can be sent as password-protected, compressed ZIP file. [ActMon PRO only]
Citera
2004-02-15, 15:04
  #3
Banned
ja, det finns hur många som helst.. använd en helst med "stealth" funktion då de flesta brandväggar varnar om utgående trafik.. Sen ska den helst inte märkas av antivirusprogrammen heller..
Citera
2004-02-15, 15:53
  #4
Medlem
Ghost Keylogger har en mailfunktion som fungerar fint. Demo hittar du här: http://www.keylogger.net/ Crack finnes på lämpligt ställe
Citera
2004-02-17, 00:32
  #5
Medlem
eduaxels avatar
Jag laddade ner ett prog som heter "perfect keylogger" testade de på mig själv och varken zonealarm eller norton antivirus upptäckte de.. Nu har jag instalerat de på en tjejs dator har hitills lyckas få hennes hotmail lösen snyggast och lunarstorm.. Det senaste jag fått är hennes porrigast lösen.. Jag måste säga att det var ett trevligt program.. Sedan saker tjejer skriver till varann.. hahaha helt sjukt Detta program kan vara kul och leka med
Citera
2004-02-17, 07:26
  #6
Medlem
Ghostriders avatar
Hur kul tycker du att det skulle vara om du vart utsatt för samma sak ?

Fan..om det är en kompis så tycker jag att du ska ta bort det genast, skulle själv ha svårt att acceptera att "kompis" gjorde något sådant mot mej och spionerade på det jag gjorde. Om någon gjort så mot min dotter som fortfarande bor hemma så har jag nog gått och "snackat" lite med den personen i en mörk gränd :mad:
Citera
2004-02-17, 07:48
  #7
Medlem
kottens avatar
håller med Ghostrider e rent ugt sagt svinit å hålla på så . kan inte fatta att du kan kalla dig vän med denna. då du inte beter dig som en sådan. keyloggers skall bara användas vid misstanke om brått tycker jag . ställer det i paritet med att läsa någons dagbok . plus att det finns mycke skit folk skriver som mår bäst av att inte veta då det kan misstolkas. dock så säger du att du fått hennes pass till lunar så det visar väl att du går på högstadiet eller nått
Citera
2004-02-17, 10:46
  #8
Medlem
SC-KeyLog, jag kör det på tjejen, funkar skitbra faktist.
Citera
2004-02-17, 12:59
  #9
Medlem
skanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sork-
SC-KeyLog, jag kör det på tjejen, funkar skitbra faktist.

IDIOT
Citera
2004-02-17, 13:00
  #10
Avstängd
IceXcube84s avatar
Jag har ett skit bra Keylogger program som inte upptäcks av AntiVirus program eller av bandväggen de heter Spector eBlaster jag har hela programet vill nån ha en kopia så säg till=)
Citera
2004-02-17, 13:07
  #11
Medlem
Ghostriders avatar
Varför måste ni spionera på era tjejer ?

Är ni fjortisar, ni som kör keyloggers ?
Tror ni att tjejen är otrogen eller vad vill ni veta, tycker att det är svinaktigt att spionera på sin tjej/fru, keyloggar tycker jag personligen att ska användas om man misstänker brott och dyl ! :mad:
Citera
2004-02-17, 15:04
  #12
Medlem
Jag var dock inte seriös gällande tjej-delen. Anledningen jag skrev så var för att vara lite rolig gällande första inlägget, men det verkade inte gå igenom.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback