Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2004-02-17, 10:26
  #1
Banned
Semlas avatar
Hej
Jag har ingen stor kunskap inom Hacking/IT-säkerhet men jag skulle absolut kunna lägga ned all min möda för att få lära mig det grundläggande som en hacker skall kunna.

För mer information kontakata mig.

Pengar betalas ut om det så önskas..

Hade bra!
Citera
2004-02-17, 10:29
  #2
Medlem
Azoracs avatar
Ett bra tips är väll att läsa så mycket du bara kan om system och deras säkerhets uppbygnad kolla i sticks trådarna i detta forum.
Citera
2004-02-17, 15:46
  #3
Banned
Semlas avatar
En bra mentor = pengar

Citat:
Ursprungligen postat av Azorac
Ett bra tips är väll att läsa så mycket du bara kan om system och deras säkerhets uppbygnad kolla i sticks trådarna i detta forum.

Hmm, tack för ditt tips fast det är åndå inte det jag vill ha svar på.
Utan jag söker en kunnig person med god kunskaper inom IT-säkerhet/hacking.

[OBS!] PENGAR BETALAS GIVETVIS UT TILL DIG ÄVEN I FÖRSKOTT OM DET SÅ ÖNSKAS
Citera
2004-02-17, 16:05
  #4
Medlem
Robert_Goatses avatar
http://www2.flashback.info/scandinav...hlight=hacking
Citera
2004-02-17, 16:11
  #5
Medlem
Stockos avatar
800kr/timman tar jag normalt när jag konsultar. F-skatt eller hur vill du bli fakturerad?
Citera
2004-02-17, 16:13
  #6
Medlem
Azoracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stocko
800kr/timman tar jag normalt när jag konsultar. F-skatt eller hur vill du bli fakturerad?

hahahaha...
Citera
2004-02-17, 16:18
  #7
Banned
Semlas avatar
Jag vet att det finns dom som förstår vad jag menar fram med er nu...

En sak som är helt klart
Snälla kan ni åtminstonde vara lite seriösa, eller får man fråga om ålder där hemma?!
Jag är ny medlem här på forumet men har besökt forumet ständigt & så kul är det inte när folk ínte kan vara allvarliga ens en gång.
Citera
2004-02-17, 17:16
  #8
Medlem
Evil_Santas avatar
Som farbror barbro på nile city säger "Det finns inga genvägar till det perferka ljudet" och det gäller väll när det gäller hacking också , alltså du får läsa och prova dig fram så du får en stabil grund sen e det bara fortsätta, på det sättet lär du nog dig mest på. Du kan börja med att kolla alla stickys om hacking i forumet...
Citera
2004-02-17, 18:20
  #9
Medlem
Azoracs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil_Santa
Som farbror barbro på nile city säger "Det finns inga genvägar till det perferka ljudet" och det gäller väll när det gäller hacking också , alltså du får läsa och prova dig fram så du får en stabil grund sen e det bara fortsätta, på det sättet lär du nog dig mest på. Du kan börja med att kolla alla stickys om hacking i forumet...


Precis, ingen har ork att gå i genom grunderna för dig och sen det mer sofictikerade sakerna.. Den som letar skola finna.
Citera
2004-02-17, 18:41
  #10
Medlem
phreuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Semla
Hej
Jag har ingen stor kunskap inom Hacking/IT-säkerhet men jag skulle absolut kunna lägga ned all min möda för att få lära mig det grundläggande som en hacker skall kunna.

För mer information kontakata mig.

Pengar betalas ut om det så önskas..

Hade bra!

Vad för slags pengar snackar vi? Kommer du ta det från vecko-pengen eller kan du betala konsult-arvode?
Citera
2004-02-17, 19:14
  #11
Banned
Semlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av phreud
Vad för slags pengar snackar vi? Kommer du ta det från vecko-pengen eller kan du betala konsult-arvode?

Hehe, vecko pengen nej. Jag driver ett flertal familjeföretag så ekonomiskt talat är det inga problem alls.

Alltså ekonomi mässigt är det absolut inga problem.
Citera
2004-02-17, 22:59
  #12
Medlem
iglos avatar
Det beror ju helt på vad han ska ha sin "mentor" till....

Det kan vara skönt att ha någon att rådfråga med och få lite hjälp utav när det verkligen har kört ihop sig.
Så detta behöver ju inte betyda att han kommer att vilja ha lektioner. :P
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback