• 1
  • 2
2010-01-19, 14:25
Medlem
Jag är helt nollställd vad gäller droger, jag kan alltså ingenting.

Jag letar efter 2 olika sorters droger. En som hjälper mig fly verkligheten ett tag. Något jag kan ta när jag tex lägger mig i badkaret någon timme. Helst inget som sitter i längre än någon/några timmar.

Periodvis måste jag kliva upp runt 04.30-05.00 och kommer sällan i säng före 23.00-00.00. Till saken hör också att jag definitivt inte är någon morgonmänniska. Finns det något som hjälper mig vakna och kliva upp samt hålla mig pigg och alert under dessa dagar?
Givetvis vill jag ju inte att folk ska kunna se att jag tagit något.

Nå, finns det något som stämmer in på beskrivningarna ovan eller får drömma vidare?
Citera
2010-01-19, 14:31
Medlem
exms avatar
Cannabis kan hjälpa dig att slappna av och fly verkligheten en stund.
Du kommer även sova bättre av CB
Citera
2010-01-19, 14:31
Medlem
racermans avatar
Cannabis/rökmixar för att chilla och sova, ritalin för att vakna till alternativt en rejäl kopp kaffe som oss vanligt folk.
Citera
2010-01-19, 14:34
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JonnyDoe
Jag är helt nollställd vad gäller droger, jag kan alltså ingenting.

Jag letar efter 2 olika sorters droger. En som hjälper mig fly verkligheten ett tag. Något jag kan ta när jag tex lägger mig i badkaret någon timme. Helst inget som sitter i längre än någon/några timmar.

Periodvis måste jag kliva upp runt 04.30-05.00 och kommer sällan i säng före 23.00-00.00. Till saken hör också att jag definitivt inte är någon morgonmänniska. Finns det något som hjälper mig vakna och kliva upp samt hålla mig pigg och alert under dessa dagar?
Givetvis vill jag ju inte att folk ska kunna se att jag tagit något.

Nå, finns det något som stämmer in på beskrivningarna ovan eller får drömma vidare?

Bra gräs i badet är inte helt fel. Kan upptäcka mycket roligt där!

Du kan bli lite seg av det och folk märker att du har rökt om du träffar dom i påtänt läge men i badet är det guld, annars också iofs.

Rökat brukar hålla i sig mellan 1-3 tim Enligt Mig men då menar jag afterglow och inte själva ruset som håller sig runt 15-30 min Enligt Mig
Citera
2010-01-19, 14:35
Medlem
917130s avatar
du kan ju sakffa dig någon av de nyare rökmixarna dom håller i sig i typ 1timma bara.. asså canabinodmixarna.
Citera
2010-01-19, 14:37
Medlem
Oj, snabba svar, tack!

Finns det något alternativ förutom röka?
Citera
2010-01-19, 15:37
Medlem
För att fly till badkaret rekommenderar jag någon opiat, kanske kodein (det står oftast Citodon på asken) eller tramadol. Dessa två är de "svagaste" i opiat kategorin.
För att vakna kan du använda Ritalin / Concerta (innehåller metylfenidat) eller amfetamin.
Citera
2010-01-19, 15:41
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0el
För att fly till badkaret rekommenderar jag någon opiat, kanske kodein (det står oftast Citodon på asken) eller tramadol. Dessa två är de "svagaste" i opiat kategorin.
För att vakna kan du använda Ritalin / Concerta (innehåller metylfenidat) eller amfetamin.

Sitter inte opiater i mer än "nån timme" som han skrev?

Men man mår ju jävligt bra på det iaf.

Har bara testat Stesolid och en jävla massa citodon men man mår som en kung!
Citera
2010-01-19, 15:41
Medlem
operasingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toppslatskivlin
Rökat brukar hålla i sig mellan 1-3 tim Enligt Mig men då menar jag afterglow och inte själva ruset som håller sig runt 15-30 min Enligt Mig

Vad röker du för juderöka?
Citera
2010-01-19, 15:43
Medlem
Citat:
Sitter inte opiater i mer än "nån timme" som han skrev?

Men man mår ju jävligt bra på det iaf.

Har bara testat Stesolid och en jävla massa citodon men man mår som en kung!

Mår hellre bra för länge är för kort tid
Citera
2010-01-19, 15:45
Medlem
toppslatskivlins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av operasinger
Vad röker du för juderöka?

Vet faktiskt inte. Folk säger att det är ganska bra.

Jag visste att dom erfarna skulle kommentera när jag skrev rustiden.

Jag har rökt i 10 år och jag vet hur bra röka ska va. Jag blir fan inte bäng längre än 3 timmar och peaken (förvirrat tillstånd när man stirrar in i väggen och små spyr i munnen) släpper efter 15 min oftast, sedan är det bara skönt.
Citera
2010-01-19, 15:49
Bannlyst
Citat:
Vet faktiskt inte. Folk säger att det är ganska bra.

Jag visste att dom erfarna skulle kommentera när jag skrev rustiden.

Jag har rökt i 10 år och jag vet hur bra röka ska va. Jag blir fan inte bäng längre än 3 timmar och peaken (förvirrat tillstånd när man stirrar in i väggen och små spyr i munnen) släpper efter 15 min oftast, sedan är det bara skönt.

Instämmer..

Men så har du ju FB fjortisarna som mäter kuk med att dom minst röker 5-10gram i varje joint eller stopp..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in