• 1
  • 2
2010-01-23, 15:18
Medlem
OnePyhs avatar
Hur rekomenderar ni första kuren ?. Uplägg, Hur mycket mg osv, Hur länge ?.
Tänkte köra på Winstrol. Och hur ska jag lägga upp min PCT ?.

MVH
Citera
2010-01-23, 15:35
Medlem
friterads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePyh

MVH

whatup har du ens prövat att Söka på winstrol på fb? eller sökt på PCT? Läs på mera om någon ska ta dig seriöst
Citera
2010-01-23, 15:39
Medlem
OnePyhs avatar
Yes jag har sökt som en galning. Men får inga vettiga svar nånstans!
Citera
2010-01-23, 15:46
Medlem
Läs på innan du stoppar i dig grejer. Inte för o vara elak. Men. Ligger just nu själv på en Winstrol kur. Och Ålder? Stats? Huir länge har du tränat o sånt?
Citera
2010-01-23, 16:08
Medlem
Thomaspunkts avatar
25 eller 50mg winstrol den tiden du vill ligga på. 160mg nolva första dagen sen 20mg i 3 veckor efter det.
Citera
2010-01-23, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
25 eller 50mg winstrol den tiden du vill ligga på. 160mg nolva första dagen sen 20mg i 3 veckor efter det.

Kör inte mer än 6 veckor.

Själv kör jag "Extremkur" kör 3 veckor 50mg/ED nu. Och nu ska ja köra en kort men tung kur. 100MG/ED i 30 dagar. Sen blire nolva.
Citera
2010-01-23, 17:22
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polsk5an
Kör inte mer än 6 veckor.

Själv kör jag "Extremkur" kör 3 veckor 50mg/ED nu. Och nu ska ja köra en kort men tung kur. 100MG/ED i 30 dagar. Sen blire nolva.

Det är lungt, man kan köra 8 veckor på 100mg utan problem.

Sen dem som rekomenderar 160mg nolva..Ja ehh? Vafan? 160mg? är ni helt galna,80mg räcker.
Citera
2010-01-23, 17:22
Medlem
stopmeifucans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OnePyh

MVH
Vet inte ens varför man vill kura på winstrol , den verkar vara taskig mot lederna , men lyssna på polsk5an , han kör igång en sån kur nu.. Sök på kurrapporter så får du se hur många winstrol kurer de finns där, ba att härma någon som passar dig
Citera
2010-01-23, 17:33
Medlem
Thomaspunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nieko
Sen dem som rekomenderar 160mg nolva..Ja ehh? Vafan? 160mg? är ni helt galna,80mg räcker.
Om man frontar med 80, måste man förlänga fronten med tex 40mg i säkert 7 dagar för att nå steadystate. Jag vet inte hur det blir med kroppens olika hormoner efter en front på 160mg men då det är rekomenderat av BengtZz (som har koll på detta) tror jag att det är lungt, antar att han har koll på tex plasmanivåer och vad allt heter.
Citera
2010-01-23, 17:38
Medlem
Niekos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomaspunkt
Om man frontar med 80, måste man förlänga fronten med tex 40mg i säkert 7 dagar för att nå steadystate. Jag vet inte hur det blir med kroppens olika hormoner efter en front på 160mg men då det är rekomenderat av BengtZz (som har koll på detta) tror jag att det är lungt, antar att han har koll på tex plasmanivåer och vad allt heter.

Om du frontar med 320mg då?

När exact träffar du gränsen?

BengtZz kan en jävla massa i Teoretiskt syfte,Men han är forfarande ingen expert inom Hormoner och mediciner och påverkan av kroppen,Är han utbildad inom medicin?

Har du själv legat på PCT med 160 mg eller något liknande?
Citera
2010-01-23, 17:44
Medlem
lundagrens avatar
Vilken dos man frontar har med halveringstid att göra, därav valet 160mg.
Citera
2010-01-23, 17:49
Medlem
Och om du nu har bestämt dig för att köra winstrol. Då sätter du inte en enda tablettjävel i munnen innan du har 2 veckors glukosaminintag bakom dig. Det ska du äta varje dag för att smörja upp lederna så dem inte stelnar och gör ont. Det ska du även fortsätta ett tag med efter kuren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in