Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-26, 19:23
Medlem
Flärps avatar
Ari Vallin är så jävla usel. Låt honom gå hem från Skellefteå.
2010-01-26, 19:24
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Laatikainen är så jävla slö i egen zon.. Hans tripping som tydligen var en slashing är så onödig..

Arto Blomsten har bara blivit bättre ju mer tvtid han har fått tycker jag.
Bra kommentarer.

Han kan dock inte rita. Såg Rögle - SSK igår och när han skulle visa hur backarna skulle bete sig blev det mest kladd och streck som inte såg ut som pilar.

EDIT: Härligt Dixon!! 1-1. 17:e målet för säsongen. Vem hade trott att han skulle producera fler mål än Skröder i år?
2010-01-26, 19:25
Medlem
Flärps avatar
Tredje gången gillt så blåser domaren.
2010-01-26, 19:25
Medlem
Nissedruvas avatar
Dixon 1-1!
2010-01-26, 19:26
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Brynäs har vaknat efter en minst sagt dålig inledning. 1-1 av Dixon i powerplay.

Luleå hade allt första tio och vann alla närkamper. Brynäs har jobbat sig in efter det. Tycker Nilsson ser lite darrig ut. Får Brynäs bara iväg lite fler skott på mål kan det nog trilla in några puckar.
2010-01-26, 19:27
Medlem
SweTechs avatar
Helvete vad snyggt Dragan!
Medlem
Ferross avatar
Vad fan tänker Hellström med? Han klarar sig undan 3-4 solklara crosscheckings, vad gör han då? Jo, några till och åker ut. Ett fruktansvärt dåligt boxplay på det och så är det 1-1..
Medlem
Flärps avatar
Så snyggt Dragan! Det där har han och Blinden gjort förut

0-1

Edit: Kompensationsutvisning så det skriker om det...
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loafmaster
Han kan dock inte rita. Såg Rögle - SSK igår och när han skulle visa hur backarna skulle bete sig blev det mest kladd och streck som inte såg ut som pilar.

Haha det missade jag, hoppas på nya ritlektioner idag då.
2010-01-26, 19:29
Medlem
C Bildts Kostyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Vad fan tänker Hellström med? Han klarar sig undan 3-4 solklara crosscheckings, vad gör han då? Jo, några till och åker ut. Ett fruktansvärt dåligt boxplay på det och så är det 1-1..

Såg ruskigt slött ut av Hellström. Spelar han alltid sådär kan jag tänka mig att det blir många frustrerande tvåor. Helt onödigt att crosschecka sådär.
2010-01-26, 19:32
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Haha det missade jag, hoppas på nya ritlektioner idag då.

Ja, det ska du verkligen hoppas på. Jag satt och skrattade gott för man förstod inte ett skit av det han ritade. Som tur var är han duktig på att förklara vad han menar.
2010-01-26, 19:33
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av C Bildts Kostym
Såg ruskigt slött ut av Hellström. Spelar han alltid sådär kan jag tänka mig att det blir många frustrerande tvåor. Helt onödigt att crosschecka sådär.

Han har gjort så några gånger förrut och jag blir lika vansinnig varje gång, han ger i princip bort 1-1 målet. Det har vi inte råd med.

Annars är det lite intressant att det är så taskigt målvaktsspel i en match där båda våra JVM-målvakter står. Hade nog kunnat trillat in några fler puckar åt båda håll om målvakterna inte haft tur med sig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in