Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-26, 22:03
Medlem
armbenos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasklas
Underbar seger för AIK idag Rundblad och Larsson dominerar ju fullständigt vissa matcher, mer sånt! Lite orolig över Tenkrat och Surovy dock, hoppas att det inte är något allvarligt.
Gillade inte Rundblad före JVM men nu är han ju helt magisk! Han förtjänar verkligen ett mål.
Nu får vi hoppas att SAIK fortsätter i samma fina form och kan sluta top 4.
Till Färjestadssuportrar som klagar på domaren:
Klaga på erat eget lag istället. Ni spelade bedrövlig 2/3 av matchen.
2010-01-26, 22:04
Medlem
Corrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gromgutten
Det är ju inte det målvaktsbytet är till før. Eller är det så man normalt sett spelar i Gøteborg?

Så de e fusk då alltså? Gisses människor....ja, men vad ska man förvänta sig. När domaren dömmer fel i Frölundas favör så är det ju frölunda som fuskar med. Man slutar aldrig förvånas!
2010-01-26, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parton

Tenkrat är ett frågetecken på torsdag, T.S. kommer att spela.

härligt att det inte verkar vara nån fara med Tenkrat tycker han har sett väldigt bra ut dom senaste matcherna.
2010-01-26, 22:09
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Corran
Så de e fusk då alltså? Gisses människor....ja, men vad ska man förvänta sig. När domaren dömmer fel i Frölundas favör så är det ju frölunda som fuskar med. Man slutar aldrig förvånas!

Du vet "fusk" som i ett oetiskt tänjande av reglerna. Det är ju inte som att trixa med svarta løner.

Vem du pratar med i resten av ditt inlägg vet inte jag, men du kanske bara är allmänt frustrerad øver den tippade serie- och mästerskapssegrarens streckharvande? Det skulle jag också vara så du har min sympati.
2010-01-26, 22:14
Moderator
Gromguttens avatar
...och med de visa orden avslutar vi før idag och återkommer på torsdag.

/mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in