Flashback bygger pepparkakshus!
2010-01-26, 21:27
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Sativa
ääh fyfan, börja inte du nu om att det är er det är synd om. Gå och dra något gammalt över dig vafan!

Komigen, sista halvan av matchen är det spel mot ett mål. Sen får ni två i powerplay som ni inte alls var förtjänta av. 3-3 efter full tid ska ni vara nöjda med, även om våra mål kom sent.
2010-01-26, 21:29
Medlem
loafmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferros
Komigen, sista halvan av matchen är det spel mot ett mål. Sen får ni två i powerplay som ni inte alls var förtjänta av. 3-3 efter full tid ska ni vara nöjda med, även om våra mål kom sent.

Håller med, det var Luleås match till större delen. Dock är det ju ett faktum att Brynäs slarvar bort en poäng i och med Luleås två sena mål. Hur som helst är det 5 poäng upp till 3:e platsen nu. För bara några omgångar sedan var det 12. Snart är vi där.
2010-01-26, 21:32
Medlem
Partons avatar
Fan så skönt första vinsten mot FBK i en seriematch sedan typ Medeltiden. Andra perioden är nog en av AIKs bästa perioder under hela säsongen, ja kanske den bästa till och med. Satan så skönt och rättvist då jag anser att vi gett bort 6 poäng till FBK den här säsongen (första seriematchen och hemmamatchen).

Men vad fan har hänt med Kåberg? En av mina före detta favoritspelare i Elitserien verkar ju vara helt off? Skulle dock gärna byta ut honom mot en av våra katastrofspelare vilken dag som helst, typ Martin Lundberg.

Nu är resten av veckan räddad
2010-01-26, 21:35
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parton
Fan så skönt första vinsten mot FBK i en seriematch sedan typ Medeltiden. Andra perioden är nog en av AIKs bästa perioder under hela säsongen, ja kanske den bästa till och med. Satan så skönt och rättvist då jag anser att vi gett bort 6 poäng till FBK den här säsongen (första seriematchen och hemmamatchen).

Men vad fan har hänt med Kåberg? En av mina före detta favoritspelare i Elitserien verkar ju vara helt off? Skulle dock gärna byta ut honom mot en av våra katastrofspelare vilken dag som helst, typ Martin Lundberg.

Nu är det bara att försöka vinna en match i slutspelet också..
2010-01-26, 21:35
Medlem
Partons avatar
Citat:

Ännu bättre; Judas var tydligen bänknötare för Luleå idag och Löven åkte på däng. Vilken dag!
2010-01-26, 21:37
Medlem
Ferross avatar
Citat:
Ännu bättre; Judas var tydligen bänknötare för Luleå idag och Löven åkte på däng. Vilken dag!

Jonte hade några byten idag faktiskt, lyckades bli -1 (vilket i och för sig inte är så konstigt då Brynäs gjorde mål precis när vi blev fulltaliga, men för de som bara ser det som -1 så är det väl kul).
2010-01-26, 21:40
Medlem
loafmasters avatar
För några omgångar sedan kallade några HV-fans HV71 för Junior-HV då dom använde sig av 3 juniorer i en match. Idag spelade Brynäs med 6 juniorer och det kändes.. Normalt. Jisses vad fina dom där Gävlepojkarna är!
2010-01-26, 21:40
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Nu är det bara att försöka vinna en match i slutspelet också..

Ja, fan det var ju det också. Men det oroar jag mig inte över idag
2010-01-26, 21:49
Medlem
för helvete ni som följer matcherna på tv och bor i närheten. Borde fan skämmas vi har borta en massa forwards ändå leker vi med Färjestad en fröjd att skåda live.
2010-01-26, 21:53
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante08
för helvete ni som följer matcherna på tv och bor i närheten. Borde fan skämmas vi har borta en massa forwards ändå leker vi med Färjestad en fröjd att skåda live.

Hur stor promille av dom som inte går på matcherna, är intresserad och har möjligheten att gå tror du hänger på Flashback?
2010-01-26, 21:58
Medlem
knasklass avatar
Underbar seger för AIK idag Rundblad och Larsson dominerar ju fullständigt vissa matcher, mer sånt! Lite orolig över Tenkrat och Surovy dock, hoppas att det inte är något allvarligt.
2010-01-26, 22:01
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knasklas
Underbar seger för AIK idag Rundblad och Larsson dominerar ju fullständigt vissa matcher, mer sånt! Lite orolig över Tenkrat och Surovy dock, hoppas att det inte är något allvarligt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomas Surovy
Bara läppen som spruckit

Citat:
Ursprungligen postat av Super-Tenkrat
”Jag blev knuffad i sargen och gjorde illa foten. Förhoppningsvis är det ingen fara”

Tenkrat är ett frågetecken på torsdag, T.S. kommer att spela.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in