Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-03-31, 22:41
Bannlyst
Just nu är jag

Jag har 250 PM i boxen o kan inte radera som jag brukar!! Det står följande när jag försöker radera:

Citat:
Firefly, du har inte behörighet till den här sidan. Det kan bero på en av flera anledningar:

Ditt användarkonto har inte rätt behörigheter för att komma åt den här sidan. Försöker du att redigera någon annans inlägg, komma åt administrativa funktioner eller andra system som kräver särskild behörighet?
Om du försöker att posta, kan administratören ha stängt av ditt konto, eller det kan vänta på aktivering.

Gör nåt snabbt... Think of the children!!
Citera
2008-03-31, 22:46
Medlem
ChristianXs avatar
Troligen har de raderats, men att cachen inte hängt med riktigt. Min gissning är att det beror på att det görs lite säkerhetsfixar i PM-funktionen just nu, det kommer nog rätta till sig snart.
Citera
2008-03-31, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ChristianX
Troligen har de raderats, men att cachen inte hängt med riktigt. Min gissning är att det beror på att det görs lite säkerhetsfixar i PM-funktionen just nu, det kommer nog rätta till sig snart.

OK tack för det lugnande beskedet - men då borde det inte stå att jag totalt har 250 pm då jag raderat vissa.
Man kan ju inte skicka nåt heller då man har så många.
Citera
2008-03-31, 22:56
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
OK tack för det lugnande beskedet - men då borde det inte stå att jag totalt har 250 pm då jag raderat vissa.
Man kan ju inte skicka nåt heller då man har så många.
Eller så är det nåt annat liknande, vet bara att teknikerna håller på att rota i PM-funktionen just nu för att öka säkerheten, så jag tror det kommer fixa till sig.
Citera
2008-03-31, 23:40
Bannlyst
update. kan inte radera några PM alls alltså, bara så ni vet. Testade nyss med riktigt gamla.
Citera
2008-03-31, 23:45
Medlem
Äsch, det är inte bara radera som inte funkar, ska jag skicka iväg mina PM så får jag liknande meddelanden men jag behöver bara backa och sen trycka på skicka igen.
Citera
2008-04-01, 06:49
Medlem
Tuesdays avatar
Upptäckte också detta igår. Det gick ej att radera när PM:en var öppna men väl utifrån inkorglistan med oöppnade PM.
Citera
2008-04-02, 20:43
Medlem
R.Rs avatar
Nu är det helt fuckat för mej, kan varken skicka eller ta emot pm ser det ut som. Har försökt att skicka dem om och om igen, men samma felmeddelande som firefly fick dyker upp hela tiden. Tyvärr är det ganska bråttom att få iväg ett pm för mej nu, så jag undrar om nån har nåt "knep" för hur man bör gå till väga för att det ska funka? Har som sagt backat i browsern och tryckt på skicka igen, funkar inte.
Citera
2008-04-08, 21:23
Medlem
Tjohildas avatar
Händer samma sak för mig idag. Skulle rensa lite för att få plats med fler och får upp samma text som TS. Skumt var ordet sa Bull.
Citera
2008-04-09, 14:35
Bannlyst
Jag kan både radera och skicka
Citera
2008-04-09, 15:20
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av R.R
Tyvärr är det ganska bråttom att få iväg ett pm för mej nu, så jag undrar om nån har nåt "knep" för hur man bör gå till väga för att det ska funka?
Du kan skicka PM till mig. Skriv ditt meddelande och vem det ska skickas till så vidaresänder jag det till berörd part. Jag kommer inte att avslöja för någon vad som står. Kristen som jag är så kan du lita på mitt ord
Citera
2008-04-10, 10:59
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Radera ett PM

Jag försöker radera ett PM i min inkorg.
Det går inte.
Får meddelande om att jag inte är behörig.

Vad kan det bero på?

/VV
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här