2024-12-18, 14:12
Medlem
la-places avatar
Någon med erfarenhet av Xlux Roffu? Hört mycket gott om den men verkar vara lite begränsat med återförsäljare. ST har den men de saknar ex. en del tillbehör jag önskar (vet att den finns på magicvaporizers, men vi kan bortse därifrån för tillfället).
Citera
2025-01-06, 02:57
Medlem
mr.aidss avatar
Tjena! Jag har en thc olja container där fästet gått sönder, kan alltså inte fästa den vid pennan. Finns det något annat sett jag kan avnjuta oljan på? Dricka den kanske?

Tacksam för svar.
Citera
2025-01-22, 01:54
Medlem
Tjenare, nybörjare här..

Jag och en vän har införskaffat varsin kapsel från en viss marknad, kapseln är oljefyld har en sugpipa och en gänga, men vi har ingen sån där batteri eller penna att skruva fast den på. Var kan man införskaffa dessa? Något förslag på en billig bra variant för det uppskattas mycket.
Citera
2025-01-22, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zanderman
Tjenare, nybörjare här..

Jag och en vän har införskaffat varsin kapsel från en viss marknad, kapseln är oljefyld har en sugpipa och en gänga, men vi har ingen sån där batteri eller penna att skruva fast den på. Var kan man införskaffa dessa? Något förslag på en billig bra variant för det uppskattas mycket.
Finns på dom flesta större tobaks affärer , gå bara in med behållaren och säg att du ska ha en penna som passar den. Så gjorde jag
Citera
2025-01-22, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.aids
Tjena! Jag har en thc olja container där fästet gått sönder, kan alltså inte fästa den vid pennan. Finns det något annat sett jag kan avnjuta oljan på? Dricka den kanske?

Tacksam för svar.

Du ska köpa ett vape batteri för 501 gängad cartridge, finns på svenska sidor som smoketower eller i vape/tobak butiker. Finns allt från billig skit till riktigt fina batterier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in