Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2001-11-29, 05:56
  #1
äldre konto (old)
Ej medlem
Detta faller under Nöje ;)

Det är så här:
Jag är gift med en tjej vars svärföräldrar burit sig fruktansvärt åt mot mig. Dessa vägrar, vigselringen till trots, att acceptera vårt förhållande. Min svärmor har vid upprepade tillfällen kastat skit på mig utan anledning. För att inte min fru ska komma i kläm har jag valt att inte bråka med kärringen inför min fru.

Nu är det så att jag är en hämndlysten fan som gärna skulle vilja förpesta livet för mina kära svärföräldrar. Detta måste dock skötas anonymt så att ingen skugga skola falla på mig. Har Ni några råd om hur jag ska bära mig åt...

Har funderat på att skicka efter sexhjälpmedel anonymt till tanten. Nackdelen är ju att hon måste lösa ut paketet... Även funderat på att skicka ett saftigt virus till deras e-mailadress via en hotmailadress... Men har för mig att sådant ganska enkelt kan kollas...

Hjälp mig med tips. Slå ett slag för alla svärsöner som måste ta skit från svärföräldrarna...


Citera
2001-11-29, 11:30
  #2
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Är du så jävla fantasilös att du måste be om hjälp här så är du helt förtappad.

Sorry grabben.
Citera
2001-11-29, 14:34
  #3
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Om nu svärföräldrarna bär sig så illa åt mot dig, varför ska du då sjunka till deras nivå? Klassa ut dem istället genom att visa vilken jävla perfekt gentleman du är! Att du står över deras trams, att du jobbar häcken av dig för din fru! Hur mycket du skulle gå genom eld för henne. Du visar allt de goda och korrekta inför dina svärföräldrar så att de slutligen springer efter dig... då kan du slutligen istället säga hur otroligt sorgliga de är!
om du börjar dra i trådar för att krossa hennes föräldrar, kommer du även krossa din fru - vare sig hon vet om ditt falska spel eller ej...
Citera
2001-12-03, 14:07
  #4
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Svärmorsdrömmen:
Muhammed är inte helt fel ute, be din fru pola med och ta hem honom till föräldrarna så kommer dom att böna&be efter dig istället.
Hämndtips:
Gå in i gubbens bil i smyg, gnid in inredingen med makrill el likn. så att en härlig fittlukt uppstår. Spraya en doft billig parfym, Sagga ner i baksätet. Se till att det blir käringen som upptäcker det.
Lycka till.

Muhammed:
Du menar att hon garvar på sig när du försöker leta fram lilla snutten ur de pissfläckiga ullaredkallingarna med fartrand bak ?, tja, JAG hede garvat på mig.
Citera
2001-12-03, 15:52
  #5
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Det behöövs inte ginidas in några bilar med makrill. Arne Hallbergs bil luktar redan surfitta. Ta den i stället.

Hon blir förstummad för att käken går ur led när jag tar fram svärdet. Efteråt blir det tysk och lugnt.
Citera
2001-12-03, 18:33
  #6
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Nej för helvete jag är noga med att vädra ur fittlukt och fjortisparfym ur bilen, och sagga får man planera från början var man ska göra så att det inte syns efteråt. Annars kan bli ena jävla liv på kärringen.

Hon garvar alltså käken ur led och slocknar för att du lurat i henne fludder ?
Citera
2001-12-04, 13:15
  #7
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Skulle du knulla på svärmorsan eller inte, Arne? Det är ett förmånligt erbjudande till dig som inte får så mycket fitta i vanliga fall.
Citera
2001-12-06, 10:51
  #8
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Muhammed:
Ser hon bra ut kan jag tänka mig att straffknulla henne du-vet-var så hon låter dottern vara ifred med sitt.
Citera
2001-12-07, 23:05
  #9
äldre konto (old)
Ej medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Jävla mes.
Maskera dig och slå knäskålarna ur led på fitt-kärringen när hon är på väg hem från bingon eller vad fan horan gör.....
Alla svärmödrar ska dö för helvete.....
Citera
2001-12-11, 14:07
  #10
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

vafan snackar ni om töntar. ingen av er har ju överhuvudtaget haft nån svärmor av den enkla orsaken att ni aldrig haft en fru. detta av den mycket enkla orsaken att ni är så jävla fula.och 17 och ett halvt år och finniga.
Citera
2002-01-31, 14:44
  #11
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

Pinka i deras säng, lägg en sagge i deras mjölk, gör svärmorsan på smällen, filma när du trycker svärfarsan i prutten lägg ut filmen på internet, täck över deras hus med gelé, bajsa på farstutrappen varenda dag.
plantera knark i bostaden tipsa polisen.
osv osv osv.

Tänk på att vissa av dessa tips kan vara olagliga.
Citera
2002-02-22, 22:53
  #12
Medlem
Vill hämnas på svärföräldrarna...

mmmm... gör inbrott i deras bil lite snyggt..å lägg ine ett häst/ko huvud i baksätet. de hade nog gjort många ganska så skrajja :D sedan kan du ju fippla med lite porrbilder och hennes pappa eller mamma å skicka till deras mail om dom har någon..men se till att di skickar fake mail(www.sendfakemail.com)... eller så kommer du överens med din fru om att hon ska dra med en av dina polare som kommer att bete sig som ett svin, å på stå att de e hennes nya kille...då vill dom nog se dig istället :]

/BeatNec
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback