Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-03-26, 03:57
  #3157
Medlem
Har personen en brevlåda, öppna fönster eller ett brevinkast? Släng in en massa stora husspindlar där isf. Kasta också in en massa råttor på tomten hos vederbörande, men på olika ställen så att de inte upptäcker det omedelbart.

Inspiration: https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-pa-mcdonalds/
Citera
2024-03-31, 13:13
  #3158
Medlem
PersonalSeasonings avatar
För många år sedan hade jag en polare som till en början var rätt kul och schysst men visade sig vara en girig mytoman. Han var extremt snål och vägrade att ta en bärs med oss för att ett hak flera mil bort hade en fem kronor billigare stor stark
Just snålheten var något som gjorde att flera av oss tröttnade på idioten. Han lutade en taxichaufför på 10 kronor(!) och skröt om hur han sparade pengar på det sättet.

Han skröt om hur han lurade något försäkringsbolag och visade hur han hade fått pengar av dem för att ha anmält några borttappade saker som egentligen inte alls var borttappade.

Idag fick jag veta att jag och några av mina vänner uppenbarligen är skyldig honom pengar eftersom att han en gång fick bjuda oss på öl. Hur jäklas jag med detta blockmongo på bästa sätt anonymt utan att han får reda på att det är någon av oss? Skulle inte förvåna mig om han dessutom var en rättshaverist.
Citera
2024-04-01, 06:12
  #3159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PersonalSeasoning
För många år sedan hade jag en polare som till en början var rätt kul och schysst men visade sig vara en girig mytoman. Han var extremt snål och vägrade att ta en bärs med oss för att ett hak flera mil bort hade en fem kronor billigare stor stark
Just snålheten var något som gjorde att flera av oss tröttnade på idioten. Han lutade en taxichaufför på 10 kronor(!) och skröt om hur han sparade pengar på det sättet.

Han skröt om hur han lurade något försäkringsbolag och visade hur han hade fått pengar av dem för att ha anmält några borttappade saker som egentligen inte alls var borttappade.

Idag fick jag veta att jag och några av mina vänner uppenbarligen är skyldig honom pengar eftersom att han en gång fick bjuda oss på öl. Hur jäklas jag med detta blockmongo på bästa sätt anonymt utan att han får reda på att det är någon av oss? Skulle inte förvåna mig om han dessutom var en rättshaverist.

Om han är extremt snål så lär han inte tacka nej till att bli bjuden på mat och dryck. Skriv till personen och bjud ut den på middag. När ni träffas så serverar ni honom flera öl med ricinolja i, vilket kommer att ge upphov till kroniska magbesvär och diarré hos din måltavla. Alternativt ngn annan mat eller dryck som har blivit blandat med frätande medel eller liknande. Annars lär det också fungera att deponera t.ex döda djur som råttor (kadaver) på tomten eller under bostaden, vilket är hälsofarligt och kan resultera i diverse sjukdomar. Eller levande råttor som lär äta upp en massa i trädgården, smutsa ner en del med sin avföring och gnaga sönder kablar och ledningar samt ev. inkräkta sig i bostaden och livnära sig på föda som finns lagrat där.

https://www.straightdope.com/2134212...ent-of-torture
__________________
Senast redigerad av anwe8 2024-04-01 kl. 06:21.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback