Man undrar ju ifall domarkåren har gett Norrena frikort för slashings och roughings..
Jo jag noterade diverse hugg från hans sida, och det är tur att domaren friat för detta än så länge. Det är riktigt onödigt för det kan bjuda in SSK i matchen igen, så jag hoppas det upphör i tredje perioden.
Jo jag noterade diverse hugg från hans sida, och det är tur att domaren friat för detta än så länge. Det är riktigt onödigt för det kan bjuda in SSK i matchen igen, så jag hoppas det upphör i tredje perioden.
Jag skulle inte räkna med att det upphör.. Han har sysslat med det där i alla år förutom i NHL där han åkte ut när han gjorde det.. dvs, i dom få matcher han stod..
Jag skulle inte räkna med att det upphör.. Han har sysslat med det där i alla år förutom i NHL där han åkte ut när han gjorde det.. dvs, i dom få matcher han stod..
Haha, nja han var väl inte direkt klockren i NHL. Vad gäller hans temperament, så tenderar han att vara som bäst när han är förbannad.
1-3 Genom Sebastian Karlsson.
Senast redigerad av pontasss 2010-02-02 kl. 20:55.
1-3 till Linköping genom Sebastian Karlsson! Både han och Petterström som fick assisten har varit ruggigt bra de senaste matcherna. Kul att andra kliver fram när Hlavac/Mårtensson har det lite trögt...
Han stod ganska mycket ändå, förutom sista säsongen.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!