Flashback bygger pepparkakshus!
2010-02-02, 19:13
Medlem
pontassss avatar
Omgången utgörs av följande matcher:

Tisdag:
Södertälje-Linköping

Torsdag:
Luleå-Modo
Rögle-Skellefteå
Södertälje-Brynäs
Färjestad-Djurgården
HV71-Timrå

0-1 till LHC genom Hlinka
2010-02-02, 19:41
Medlem
Södertälje behöver värkligen vinna idag. För att komma till slutspel och Lhc har redan en slutspelsplats heja Södertälje.
2010-02-02, 19:43
Medlem
Partons avatar
Fast SSK-Linköping hör till nästa omgång egentligen

1-1 i paus Linköping verkar ha vunnit skotten men hur har det sett ut?
Jag tror att SSK kan kämpa till sig minst en pinne här.
2010-02-02, 19:43
Medlem
Partons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ante08
Södertälje behöver värkligen vinna idag. För att komma till slutspel och Lhc har redan en slutspelsplats heja Södertälje.

Visserigen värdelöst för oss om SSK skulle gå och vinna
2010-02-02, 19:49
Medlem
pontassss avatar
Fernholm är verkligen under isen, han spelar riktigt dåligt.
2010-02-02, 20:13
Medlem
pontassss avatar
Missad straff för LHC och trevande spel, men nu tog LHC ledningen igen genom Hlinka.
2010-02-02, 20:18
Medlem
SweTechs avatar
Man undrar ju ifall domarkåren har gett Norrena frikort för slashings och roughings..
2010-02-02, 20:25
Medlem
pontassss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Man undrar ju ifall domarkåren har gett Norrena frikort för slashings och roughings..

Jo jag noterade diverse hugg från hans sida, och det är tur att domaren friat för detta än så länge. Det är riktigt onödigt för det kan bjuda in SSK i matchen igen, så jag hoppas det upphör i tredje perioden.
2010-02-02, 20:26
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pontasss
Jo jag noterade diverse hugg från hans sida, och det är tur att domaren friat för detta än så länge. Det är riktigt onödigt för det kan bjuda in SSK i matchen igen, så jag hoppas det upphör i tredje perioden.

Jag skulle inte räkna med att det upphör.. Han har sysslat med det där i alla år förutom i NHL där han åkte ut när han gjorde det.. dvs, i dom få matcher han stod..
2010-02-02, 20:46
Medlem
pontassss avatar
Citat:
Jag skulle inte räkna med att det upphör.. Han har sysslat med det där i alla år förutom i NHL där han åkte ut när han gjorde det.. dvs, i dom få matcher han stod..

Haha, nja han var väl inte direkt klockren i NHL. Vad gäller hans temperament, så tenderar han att vara som bäst när han är förbannad.

1-3 Genom Sebastian Karlsson.
Senast redigerad av pontasss 2010-02-02 kl. 20:55.
2010-02-02, 20:55
Medlem
Stentomtens avatar
1-3 till Linköping genom Sebastian Karlsson! Både han och Petterström som fick assisten har varit ruggigt bra de senaste matcherna. Kul att andra kliver fram när Hlavac/Mårtensson har det lite trögt...
2010-02-02, 21:01
Medlem
melackos avatar
Citat:

Han stod ganska mycket ändå, förutom sista säsongen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in