Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-12-22, 10:42
Medlem
Kan själv dela med mig av en historia som inträffade för inte så länge sen. Gjorde situps i en bank som man lägger på, står en lika dan brevid där ligger en som är ganska överviktig. Kan tilllägga att jag är blodgivare också, då får man äta järntabletter som inte är mumma för magen. Jaja och tog å började köra som fan, och helt plötsligt lägger av värsta brakskiten! Det blev markant tyst på gymmet, jag struntar i det å fortsätter köra, killen brevid säger "den va inte dåligt" å går därifrån. En kvart senare kommer en kompis å frågar om jag hörde när den tjocka killen la av en brakare. Hela gymmet snackade om den.... pinsamt.
Citera
2004-12-22, 10:46
Medlem
Inte direkt pinsamt men endå. Jag körde vadpress. När jag var klar och gick av maskinen så vek sig benen och jag snubblade till men återfick balansen..trodde jag. Tog ett steg till och snubblade till igen. Ingen såg det så det var inte pinsamt men hade kännts lite dumt om någon hade sett
Citera
2004-12-22, 10:47
Moderator
Sun Rulers avatar
HAHA rolig läsning. Har dock inte gjort många pinsamma saker på gymmet annat än att fastna lite för länge med blicken på en fager ung mö...
Citera
2004-12-22, 11:17
Medlem
Boddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaBeta
Kan själv dela med mig av en historia som inträffade för inte så länge sen. Gjorde situps i en bank som man lägger på, står en lika dan brevid där ligger en som är ganska överviktig. Kan tilllägga att jag är blodgivare också, då får man äta järntabletter som inte är mumma för magen. Jaja och tog å började köra som fan, och helt plötsligt lägger av värsta brakskiten! Det blev markant tyst på gymmet, jag struntar i det å fortsätter köra, killen brevid säger "den va inte dåligt" å går därifrån. En kvart senare kommer en kompis å frågar om jag hörde när den tjocka killen la av en brakare. Hela gymmet snackade om den.... pinsamt.

Har hännt mig med fasst i rodden, har prescis kasta på fullmag 150kg när en tjej kommer fram och frågar om jag har många kvar. Nae då den här och en till säger jag. Tjejen svarar då att hon skulle passa på att hämta vatten innan. Hon piper iväg och jag ska köra den sista och då kommer hon mot mig, jag sätter mig ner och tar i och du smäller det till i fislådan och en såndär go "vassleprottefis" börjar anta sin form. Just då kommer tjejen och det var ju som satt springa in i en bajsdimma för henne. Jag trodde hon skulle spy. Men va fan orkar inte skämmas för det.

By the way, jag vet en kille som sket på sig när han körde knäböj. Han körde med fladdriga boxershorts under sina träningsbyxor så han tog helt lugnt och skakade ur skitkorven ur byxbenet, som väl var hård. Sen tog han och hämtade lite papper och hämtade korven och gick på toa och slängde den som om inget hännt. Sen körde han vidare!
Citera
2004-12-22, 11:33
Medlem
jobes avatar
Smörade i ett halvår med tjejen i receptionen och fick "klara" hintar tillbaka. Slutligen slog jag till och bjöd ut henne. Hon svarade att xxxxxx nog inte skulle uppskatta det. xxxxxx var gymägaren och hennes sambo, något jag helt hade missat Lite småpinigt just då.

Det här är 100 år sedan och xxxxxx är idag en av mina bästa vänner, tjejen historia och händelsen ett gott garv.
Citera
2004-12-22, 11:34
Medlem
Hahahaha, man ska ju vara iskall..
Citera
2004-12-22, 11:41
Medlem
The Barrs avatar
lol, ni kan ju inte göra bort er ordentligt. Lägga en enorm spya precis utanför omklädningsrummet är saker det. Skadar inte heller att intet ont anande nydushade män kliver i det på utvägen heller.
Citera
2004-12-22, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie
Har hännt mig med fasst i rodden, har prescis kasta på fullmag 150kg när en tjej kommer fram och frågar om jag har många kvar. Nae då den här och en till säger jag. Tjejen svarar då att hon skulle passa på att hämta vatten innan. Hon piper iväg och jag ska köra den sista och då kommer hon mot mig, jag sätter mig ner och tar i och du smäller det till i fislådan och en såndär go "vassleprottefis" börjar anta sin form. Just då kommer tjejen och det var ju som satt springa in i en bajsdimma för henne. Jag trodde hon skulle spy. Men va fan orkar inte skämmas för det.

By the way, jag vet en kille som sket på sig när han körde knäböj. Han körde med fladdriga boxershorts under sina träningsbyxor så han tog helt lugnt och skakade ur skitkorven ur byxbenet, som väl var hård. Sen tog han och hämtade lite papper och hämtade korven och gick på toa och slängde den som om inget hännt. Sen körde han vidare!

Nu fick man sig ett gott garv på morgonen
Citera
2004-12-22, 12:26
Moderator
Sun Rulers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boddie

HAHAHA ingen panik där inte!
Citera
2004-12-22, 13:19
Bannlyst
Hahaha

Mer, mer
Citera
2004-12-22, 13:27
Medlem
Fläskbak(kille)s avatar
Låg och pumpade bänkpress när jag var yngre. Hittade inga rena träningsshort utan fick ta ett par gamla utan innebyxa. Hör ett ivrigt fnissande från några tjejer i 15-års åldern när jag hivar som bäst. Då hade mina vita träningsshorts glidit upp i ansträngningen. Pjäsen och hela klockspelet tittade fram till flickornas förnöjsamhet. Själv tog jag det med ro och bjöd på mig själv och skådespelet.
Citera
2004-12-22, 13:38
Medlem
Tror aldrig jag gjort något riktigt pinsamt..
Tränat utan kalsonger, inget jag kommer göra igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in