Citat:
Ursprungligen postat av AlphaBeta
Kan själv dela med mig av en historia som inträffade för inte så länge sen. Gjorde situps i en bank som man lägger på, står en lika dan brevid där ligger en som är ganska överviktig. Kan tilllägga att jag är blodgivare också, då får man äta järntabletter som inte är mumma för magen. Jaja och tog å började köra som fan, och helt plötsligt lägger av värsta brakskiten! Det blev markant tyst på gymmet, jag struntar i det å fortsätter köra, killen brevid säger "den va inte dåligt" å går därifrån. En kvart senare kommer en kompis å frågar om jag hörde när den tjocka killen la av en brakare. Hela gymmet snackade om den.... pinsamt.
Har hännt mig med fasst i rodden, har prescis kasta på fullmag 150kg när en tjej kommer fram och frågar om jag har många kvar. Nae då den här och en till säger jag. Tjejen svarar då att hon skulle passa på att hämta vatten innan. Hon piper iväg och jag ska köra den sista och då kommer hon mot mig, jag sätter mig ner och tar i och du smäller det till i fislådan och en såndär go "vassleprottefis" börjar anta sin form. Just då kommer tjejen och det var ju som satt springa in i en bajsdimma för henne. Jag trodde hon skulle spy. Men va fan orkar inte skämmas för det.
By the way, jag vet en kille som sket på sig när han körde knäböj. Han körde med fladdriga boxershorts under sina träningsbyxor så han tog helt lugnt och skakade ur skitkorven ur byxbenet, som väl var hård. Sen tog han och hämtade lite papper och hämtade korven och gick på toa och slängde den som om inget hännt. Sen körde han vidare!