Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-02-04, 00:45
Medlem
tompa165s avatar
haloj.. satt å lallade på facebook så ser jag en banner som kort å gott sa "tjäna pengar på att spela cs"
blev såklart lite nyfiken och blev länkad till nån sida "fragmakers". Efter att ha läst lite i FAQ'n har jag förstått de som att man går in på en server med en viss rate.. låt oss säga 1 euro..
Om man dödar någon får man 1 euro... dör man förlorar man 1 euro..
Låter väldigt intressant men har ALDRIG hört talas om de därför jag undrar här.
Är de någon som spelar här / har spelat som kan berätta något mer om de? Är de något att satsa på ?
Citera
2010-02-04, 00:51
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tompa165
haloj.. satt å lallade på facebook så ser jag en banner som kort å gott sa "tjäna pengar på att spela cs"
blev såklart lite nyfiken och blev länkad till nån sida "fragmakers". Efter att ha läst lite i FAQ'n har jag förstått de som att man går in på en server med en viss rate.. låt oss säga 1 euro..
Om man dödar någon får man 1 euro... dör man förlorar man 1 euro..
Låter väldigt intressant men har ALDRIG hört talas om de därför jag undrar här.
Är de någon som spelar här / har spelat som kan berätta något mer om de? Är de något att satsa på ?

Låter enligt mig helt löjligt otrovärdigt (Ja, inte riktigt ord) och banners på facebook ska man vara skeptiska mot och ta med en nypa salt

Men förklara lite mera, kommer pengarna in på så sätt att man anger personliga uppgifter? Jag tror knappast att man kan bli rik på det men det finns dock större turneringar där du kan vinna riktigt fina priser.
Citera
2010-02-04, 00:58
Medlem
tompa165s avatar
menade inte precis att just jag skulle bli rik på de men skulle ju vara kul att prova på.. ifall de va seriöst och folk verkligen spelade skiten.. kan tänka mig en bra runda där man lyckas dra ett par frags så drar man in en 50kr.. låter ju inte helt fel

angående hur de funkar osv har jag ingen aning om som sagt hittade precis sidan och försökte googla fram info men någon sådan fanns de inte..

antar att sidan är ny elr något
Citera
2010-02-04, 00:59
Medlem
Owes avatar
Vet att det iafl fanns ngn sån tjänst förut där man lira om pengar. Men tyvärr hur ju många som har bra fusk att de gör förbi antifusk-systemen...
Citera
2010-02-04, 00:59
Medlem
myrmeldjyrs avatar
Nej detta är inget nytt. Thefragarena har precis samma upplägg och har haft reklam på bl.a MTV.
Du spelar helt enkelt CS för pengar, precis som betting.

http://www.thefragarena.com/HowToPlay.aspx
http://www.xlfrag.com/ (Samma so XLBet, fin sida!)
Citera
2010-02-04, 01:03
Medlem
tompa165s avatar
haha de där såg ju inte precis positivt ut när "thefragarena" hade EXAKT samma layout som fragmakers bara att de va svart istället för vitt..~

känns som att jag skiter i att registrera mig :P

EDIT; såg precis att Xlfrag~ också hade eeeeexakt samma layout exakt ALLTING är exakt likadant på alla 3 hemsidorna.. bara i olika färger

kan de vara samma företag ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in