Tittade på några trials nyss på youtube och kan ju säga att ljudet var HELT värdelöst - Nästan bättre att ta bort ljudet från fordona och lyssna på lite musik istället.
förstår inte enns hur dom får släppa ett spel med ett sådant kasst ljud.
Tittade på några trials nyss på youtube och kan ju säga att ljudet var HELT värdelöst - Nästan bättre att ta bort ljudet från fordona och lyssna på lite musik istället.
förstår inte enns hur dom får släppa ett spel med ett sådant kasst ljud.
har spelat alla dom andra och har stora förväntningar. japp det kommer ut imorgon.
okej! men är det inte väldigt konstigt att det släpps 3 månader efter att man har kunnat ladda ner det? Jag snackar fullversionen nu, inget demo eller så.
Om det enda vore så fantastiskt att det bara var ljudet som var illa.
Nej, fy fan i helvete! Detta jävla pisshelvete till spel är det absolut SÄMSTA jävla skit jag spelat på vansinnigt länge. Spelkänslan är katastrofal. Fysikmotorn är värdelös. Kontrollen är pinsam. Jag menar; Hur i helvete tänkte de när de tyckte att "Det är nog jättekul att man måste använda båda styrspakarna när man ska ta en kurva som är skarpare än en raksträcka".
Nej, fy fan! Köper ni denna dynga, så kommer ni att ångra er.
Fast det finns faktiskt en bra sak med spelet (den enda) och det är att det går att stänga av skiten.
okej! men är det inte väldigt konstigt att det släpps 3 månader efter att man har kunnat ladda ner det? Jag snackar fullversionen nu, inget demo eller så.
Kom ut i USA för 3 månader sen.. Sverige är alltid såå efter.
Alla Mtx spel har haft samma skitljud! Fattar inte hur de tänker när de gör spelen.
Det är som att motorn bara dör så fort man lämnar marken. Borde ju vara att den varvar upp istället!
Det är så sjukt fult ljud!!!!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!