Ubisoft has just announced Ghost Recon: Future Soldier, new game in the famous tactical FPS series. The game is being developed by the Ubisoft France studios, and will be available worldwide by the end of 2010. Moreover, in Summer there'll be an Xbox 360 multiplayer public beta open to every Splinter Cell: Conviction owner.
Ont om information utöver det där just nu men jag gissar att vi kan komma att se mer av det under X10 som drar igång på torsdag. Jag får lite Modern Warfare-vibbar av titeln men jag hoppas att de fortsätter i inslaget spår, GRAW var riktigt kul i både singleplayer och multiplayer när det väl begav sig! Trevligt med öppen beta för alla som köper Conviction hur som helst!
Nu sätter vi liv i tråden igen! Slutna betan börjar 19 april, och idag fick jag ett mail med Ubisoft om att jag fått en nyckel Så 19 april blir det att bänka sig framför Xboxen och nöta spelet fram tills 24 maj då den slutar! http://www.youtube.com/watch?v=ufqtU8ByDYs
Ser inte nådigt bra ut
Osynlighet , röntgensyn osv...får man aimbot på köpet? Känns nästan lite för simpelt med alla dessa gadgets , inte som det första GR som verkligen var en utmaning.
Osynlighet , röntgensyn osv...får man aimbot på köpet? Känns nästan lite för simpelt med alla dessa gadgets , inte som det första GR som verkligen var en utmaning.
Det är på konsol..... där är aimbot standard.
Detta är tyvärr det nya sättet att motarbeta fuskare, ge dom alla fusk i spelet
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!