Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2010-02-14, 20:52
Medlem
foxxis avatar
Hej! Jag har ett litet annorlunda problem, jag har sedan flera månader tillbaka haft problem med att min kondom som jag använder nu, Näcken, trillar ur snoppen när jag har sex. Den trillar inte ur, men det uppstår ganska mycket plast på toppen så jag får dra tillbaka den. Det jag vill ha är en kondom som sitter åt, så att när jag tex byter position vet att min kondom sitter på min snopp.
Vilken kondom rekommenderar ni mig då? Den ska sitta skönt, vara skön att ta på sig (det ska alltså inte göra ont, så tajt ska den inte vara) och den ska inte heller bli krut-torr efter 3 minuters samlag.

Lite detaljer, jag har en snopp på 19 cm, smal vet jag inte om den är, normalbredd skulle jag tro.

Behöver er hjälp med detta så jag kan komma igång med kondomanvändandet på ett vettigt sätt utan att sucka för mig själv när jag tar upp den från plånboken!
Citera
2010-02-14, 20:54
Medlem
Dr_Dollars avatar
Köp några olika märken och testa dig fram?
Citera
2010-02-14, 20:54
Medlem
foxxis avatar
Funderat på det ja.
Citera
2010-02-14, 21:05
Medlem
trwls avatar
du kan ju köpa en låda me massa olika märken från RFSU och testa dig fram
Citera
2010-02-14, 21:05
Medlem
foxxis avatar
Har också problem med att det tar lite tid för mig att komma, jag vet inte om det är mentalt eller om det är tack vare kondomerna som jag har använt. Men en kondom som får en att komma snabbt vore ännu bättre..
Kondomkungen har en mixgenerator, kanske bara ska köpa en av varje kondom som verkar intressant och testa mig fram helt enkelt..
Senast redigerad av foxxi 2010-02-14 kl. 21:08.
Citera
2010-02-14, 21:20
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxxi
Har också problem med att det tar lite tid för mig att komma, jag vet inte om det är mentalt eller om det är tack vare kondomerna som jag har använt. Men en kondom som får en att komma snabbt vore ännu bättre..
Kondomkungen har en mixgenerator, kanske bara ska köpa en av varje kondom som verkar intressant och testa mig fram helt enkelt..

Hm.. Låter väl kanske inte som ett problem direkt. Ta inte illa upp, men många har ju problem med att de kommer för snabbt, så du kanske skulle vara nöjd med att du kan köra på ett tag?
Citera
2010-02-14, 21:24
Medlem
foxxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dannywtf
Hm.. Låter väl kanske inte som ett problem direkt. Ta inte illa upp, men många har ju problem med att de kommer för snabbt, så du kanske skulle vara nöjd med att du kan köra på ett tag?

Jag kan säga att jag kan aldrig komma vid avsugningar eller om någon ska runka av mig. Jag kan dock komma när jag runkar själv. Har väl kommit av en avsugning någon enstaka gång för massa år sedan när jag hade sex med min första tjej men inte efter det. Kan kanske vara en slags spärr av något slag men ska jag kunna komma så behöver jag köra väldigt snabbt, lite småhårt sex. Verkligen jättejobbigt. Känns som att jag inte har en lika känslig snopp för beröring som andra har.
Citera
2010-02-14, 21:38
Medlem
dannywtfs avatar
Citat:
Jag kan säga att jag kan aldrig komma vid avsugningar eller om någon ska runka av mig. Jag kan dock komma när jag runkar själv. Har väl kommit av en avsugning någon enstaka gång för massa år sedan när jag hade sex med min första tjej men inte efter det. Kan kanske vara en slags spärr av något slag men ska jag kunna komma så behöver jag köra väldigt snabbt, lite småhårt sex. Verkligen jättejobbigt. Känns som att jag inte har en lika känslig snopp för beröring som andra har.

Iofs så sitter väl du i samma sits som de som kommer för snabbt antar jag. Man vill det motsatta, alltså. Finns väl kondomer med bedövning så det borde ju finnas för extra stimulering också kan man tycka.
Citera
2010-02-14, 21:40
Medlem
Sillberts avatar
Citat:
Känns som att jag inte har en lika känslig snopp för beröring som andra har.
Runkat för mycket, alltså?

Seriöst, ditt språk och användarnamn är inte så direkt manligt. Är du bög?
Citera
2010-02-14, 21:42
Medlem
foxxis avatar
haha stick innan jag ollar dig i örat.
Citera
2010-02-14, 21:48
Medlem
SocDs avatar
Citat:
haha stick innan jag ollar dig i örat.

Du hotar alltså med att sticka din snopp mot hans öra? Hey, det är inte bögigt!
Citera
2010-02-14, 21:48
Medlem
foxxis avatar
Skönt att du är intelligent nog att räkna ut det själv!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in