Hej! Jag har ett litet annorlunda problem, jag har sedan flera månader tillbaka haft problem med att min kondom som jag använder nu, Näcken, trillar ur snoppen när jag har sex. Den trillar inte ur, men det uppstår ganska mycket plast på toppen så jag får dra tillbaka den. Det jag vill ha är en kondom som sitter åt, så att när jag tex byter position vet att min kondom sitter på min snopp.
Vilken kondom rekommenderar ni mig då? Den ska sitta skönt, vara skön att ta på sig (det ska alltså inte göra ont, så tajt ska den inte vara) och den ska inte heller bli krut-torr efter 3 minuters samlag.
Lite detaljer, jag har en snopp på 19 cm, smal vet jag inte om den är, normalbredd skulle jag tro.
Behöver er hjälp med detta så jag kan komma igång med kondomanvändandet på ett vettigt sätt utan att sucka för mig själv när jag tar upp den från plånboken!
Har också problem med att det tar lite tid för mig att komma, jag vet inte om det är mentalt eller om det är tack vare kondomerna som jag har använt. Men en kondom som får en att komma snabbt vore ännu bättre..
Kondomkungen har en mixgenerator, kanske bara ska köpa en av varje kondom som verkar intressant och testa mig fram helt enkelt..
Senast redigerad av foxxi 2010-02-14 kl. 21:08.
Har också problem med att det tar lite tid för mig att komma, jag vet inte om det är mentalt eller om det är tack vare kondomerna som jag har använt. Men en kondom som får en att komma snabbt vore ännu bättre..
Kondomkungen har en mixgenerator, kanske bara ska köpa en av varje kondom som verkar intressant och testa mig fram helt enkelt..
Hm.. Låter väl kanske inte som ett problem direkt. Ta inte illa upp, men många har ju problem med att de kommer för snabbt, så du kanske skulle vara nöjd med att du kan köra på ett tag?
Hm.. Låter väl kanske inte som ett problem direkt. Ta inte illa upp, men många har ju problem med att de kommer för snabbt, så du kanske skulle vara nöjd med att du kan köra på ett tag?
Jag kan säga att jag kan aldrig komma vid avsugningar eller om någon ska runka av mig. Jag kan dock komma när jag runkar själv. Har väl kommit av en avsugning någon enstaka gång för massa år sedan när jag hade sex med min första tjej men inte efter det. Kan kanske vara en slags spärr av något slag men ska jag kunna komma så behöver jag köra väldigt snabbt, lite småhårt sex. Verkligen jättejobbigt. Känns som att jag inte har en lika känslig snopp för beröring som andra har.
Jag kan säga att jag kan aldrig komma vid avsugningar eller om någon ska runka av mig. Jag kan dock komma när jag runkar själv. Har väl kommit av en avsugning någon enstaka gång för massa år sedan när jag hade sex med min första tjej men inte efter det. Kan kanske vara en slags spärr av något slag men ska jag kunna komma så behöver jag köra väldigt snabbt, lite småhårt sex. Verkligen jättejobbigt. Känns som att jag inte har en lika känslig snopp för beröring som andra har.
Iofs så sitter väl du i samma sits som de som kommer för snabbt antar jag. Man vill det motsatta, alltså. Finns väl kondomer med bedövning så det borde ju finnas för extra stimulering också kan man tycka.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!