Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2018-09-10, 03:02
Medlem
Lycktans avatar
Tja! Letar forfarande efter en/flera "amatör" spelare i gbg området, spelar ingen roll om du spelat så mycket förr, lite erfarenhet är önskvärd men vem som helst som är intresserad av att spela för kul och inte nödvändigvis "prestige/ära" är vad jag föredrar. Spela för att det ger något och om vi är i något sånär nivå är bara ett plus.

PS är inte 25 längre om jag säger så, var inte rädd ovasett ålder! Det handlar om att ha kul och utvecklkas, inte tävling i sig ok.

Måste väl ändå finnas några vad ? Om det kan leda till att vi är flera (är det ett plus). Alla som inte är organiserade men vill spela äro välkommna, tack på förhand.

Lycktan.
Citera
2018-09-10, 03:16
Medlem
Lycktans avatar
Hej gott folk!

Letar fortfarande efter folk som vill spela mer för att det är kul och utvecklande snarare än för tävlingns nivå då jag definitivt) inte håller den klassen längre (är runt 45 bara så ni vet).

Letar folk som vill utvecklas och framförallt vill ha kul (hobby nivå) med andra som uppskattar just pingis. Var inte främmande bara för att ni tror jag/någon annan äro "bättre spelare" har inte ett dugg med det att göra. Det jag vill uppnå är en grupp med entusiaster som vill ha kul och ändå kanske utvecklas och ha en gemenskap utanför yrket, kanske ett par till 4 ggr/mån eller så.

Kom igen nu vetja!
Citera
2024-09-19, 21:22
Medlem
Jag sökte mig till en klubb hösten 2017 och spelade där fram till 2020. Nu har jag inte spelat på ett tag men vill tillbaka till det för det är så kul!

Kan rekommendera att du söker dig till korpen Göteborg och skapar ett lag. Jag är gärna med, varit på väg att anmäla mig och min kompis men vi behöver fler spelare för att skapa ett lag.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in