Jag e pojke.
Nr en tjej slpper sprrarna och t.ex. stnar i rat, grna nr man hnglar upp henne, grna nr man inte r hemma utan bland folk. Tjejstn r dethetaste som finns om de r naturliga.
Naffsande i rsnibben fr igng mig.
Om tjejen vgar vara lite p och smeka innerlret och ta p kuken och sen dra sig undan.
Bra kyssar.
Dygdiga tjejer som visar att de vill r ocks sjukt tndande fr mig, jag lskar tjejer som r frsiktiga och som drar ut p frsta kyssen och liknande. Kan vl vara att jag vill knna mig som en vinnare nr jag ligger, det gr jag inte om det gr fr ltt.
Saker som funkat bra so far p damer:
Naffsa i rat.
Gnida lret mot tjejens underliv, grna tillsammans med 1 eller hederligt hnglande.
Att kyssa men rygga undan nr kyssen besvaras (delvis vad tidigare person nmnt). Dvs s fort tjejen frsker kyssa tillbaka s trycker man bak henne mot vggen och slutar kyssa samtidigt som hon inte kan komma nrmare, det eller att man lyfter sig lite om man ligger ner. Man kan ven lta tungan glida lngs lppkanten ett varv p tjejen och nr hon frsker kyssa tillbaka s trycker man ifrn henne bestmt och frsker p nytt. Var en Tjej som gjorde det p mig frst, I like och mnga andra med. Ibland kan man ven bara sga 'nej' och le lite nr man nrmar sig nsta gng. Kan hon inte skta sig fr man naffsa lite i rat och kyssa halsen innan man gr p lpparna igen. Fortfarande fr hon inte besvara kyssen. (Ibland mste man dock lta henne vinna ocks och bara ta emot)
verhuvudtaget gillar tjejer knslan av att bli tagna hrt, att hngla upp dem mot en vgg och sedan dra sig tillbaka brukar vara lagom. Srskilt om man lgger till en kommentar : "inte bland folk", "gr inte shr mot mig", "varfr kan jag inte behrska mig med dig?". Lter kanske konstigt om killen sger det efter att ha hnglat upp tjejen men det handlar om att man inte kan kontrollera sig med henne, de flesta tjejer gr igng p tanken att vara extremt frfriska vilket bekrftas genom den "mystiska" approachen. Och det r den knslan man ska bekrfta, att det inte gr att kontrollera sig med tjejen, oftast r det sant ocks s det r bara att sga det. (Vissa blir besvikna p att man slutar och d kan man hngla upp henne igen och kanske g ver p nedanstende)
Tjejer har ocks mycket stark fantasi vilket betyder att prat om sex, srskilt nr man berttar om hur kta och vta dem r har varit mycket effektivt (inte frsta kvllen dock). Brukar dra en del kommentarer som hller. "Jag vet precis hur vt du r, men du fr jobba hrdare om du vill ha mig", kan funka men den r en chansning och sger man det lekfullt och med ett leende s brukar det g. Funkar ofta men det har hnt att man har ftt rdda sig ur situationen vid en dlig bedmning av tjejen.
Att slicka och kyssa nra vaginan men inte p den brukar vara bra, en ltt vindpust p den nr de ligger dr brukar rcka.
Sorry fr lngt svar men vafan, kul mne