• 1
  • 2
2010-02-24, 10:29
Medlem
I helgen skall jag vara med en go flicka, hade varit kanon att ha något bra spel till xboxet vi kan ströspela lite.
Supermario party eller supermario cart hade ju varit klockrent, men det är väl ingen möjlighet förstår jag.

Finns det något i den stilen?
Som kan spelas när man har tjejer på besök eller när man har förfest och liknande?

Tipsa på...
Citera
2010-02-24, 10:33
Medlem
Zeropowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Success
I helgen skall jag vara med en go flicka, hade varit kanon att ha något bra spel till xboxet vi kan ströspela lite.
Supermario party eller supermario cart hade ju varit klockrent, men det är väl ingen möjlighet förstår jag.

Finns det något i den stilen?
Som kan spelas när man har tjejer på besök eller när man har förfest och liknande?

Tipsa på...

Guitar Hero

Rock Band

Mvh!
Citera
2010-02-24, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeropower
Guitar Hero

Rock Band

Mvh!

Har bara 2 vanliga handkontroller tyvärr.
Bra tips ändå, dom spelen är riktigt roliga i sådana sammanhang. Får dock bli om ett par löner man skaffar sånt
Citera
2010-02-24, 11:17
Medlem
teowinds avatar
Om du vill underhålla tjejer på förfest så stoppa en mikrofon i näven på dem och låt dem köra Lips.
Citera
2010-02-24, 12:54
Medlem
Zeropowers avatar
Citat:
Har bara 2 vanliga handkontroller tyvärr.
Bra tips ändå, dom spelen är riktigt roliga i sådana sammanhang. Får dock bli om ett par löner man skaffar sånt

Köp något random bilspel då och lira, tänk på att köra lite dåligt så hon vinner ibland, blir lätt dålig stämning annars

Mvh
Citera
2010-02-24, 12:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeropower
Köp något random bilspel då och lira, tänk på att köra lite dåligt så hon vinner ibland, blir lätt dålig stämning annars

Mvh

Haha! Nejdu! Hon skall fan få fett med spö! Hon vann över mig på bowlingen för ett tag sedan Skall sopa mattan med henne :P

Hade faktiskt tänkt mig ett bilspel, något bra tips? Får gärna vara gammalt med så det kostar lite mindre.
Citera
2010-02-24, 12:59
Medlem
Citat:
Haha! Nejdu! Hon skall fan få fett med spö! Hon vann över mig på bowlingen för ett tag sedan Skall sopa mattan med henne :P

Hade faktiskt tänkt mig ett bilspel, något bra tips? Får gärna vara gammalt med så det kostar lite mindre.

är det xbox 1? i så fall Forza Motorsport, är det 360 så ta Forza Motorsport 3.
Citera
2010-02-24, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av axello
är det xbox 1? i så fall Forza Motorsport, är det 360 så ta Forza Motorsport 3.

Xbox 360 Men forza är inte det ett racing mmo? :O eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2010-02-26, 12:32
Medlem
Brukar själv spela Flatout 2 med tjejen....skitkul olika grenar med bil där man får poäng...
Citera
2010-02-26, 15:22
Medlem
Om du har en 360: Lips, Guitar Hero, Scene It, typ.
Citera
2010-02-26, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maharadijan
Brukar själv spela Flatout 2 med tjejen....skitkul olika grenar med bil där man får poäng...
Låter intressant! Detta skall kollas upp.

Citat:
Ursprungligen postat av Dexie
Om du har en 360: Lips, Guitar Hero, Scene It, typ.
Vad är Lips och Scene för typ av spel, måste säga att bara titlarna gjorde mig rätt intresserad.

För övrigt, verkar som att det börjar gå bra med den här bruden nu, vetifan om någon bryr sig. Men ni anar inte vilket kap hon är hehe *klad*
Citera
2010-02-26, 17:27
Medlem
Cum*s avatar
Citat:
Vad är Lips och Scene för typ av spel, måste säga att bara titlarna gjorde mig rätt intresserad.
Lips är som singstar - Man sjunger
Scene It är som Buzz - En frågesportspel.

Kan även tipsa om Fuzion Frenzy som är en liten doldis. Det är ett spel packat med småspel i stil med Mario Party(dock inte lika bra).
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in