The game of games. Jag vill s grna att ryssarna ska ta det, men jag tror Kanada blir dem vermktiga. Dock mste lnnlven kmpa jrnet, fr det blir en strid p kniven.
The game of games. Jag vill s grna att ryssarna ska ta det, men jag tror Kanada blir dem vermktiga. Dock mste lnnlven kmpa jrnet, fr det blir en strid p kniven.
Fire away!
Jag skiter i allt och tippar Mother Russia, knns bara s!
Det hr kommer bli en gryyym match. Hoppas Ovechkin stter ngra riktigt feta som han har gjort tidigare i turneringen och sedan tror jag och hoppas att Ryssland tar det hr.
Jag tror det blir en ohyggligt intensiv match med vildsint skridskokning och mnga fysiska konfrontationer. Inga regelrtta slagsml, men skert ett par gruff (Voltjenkov vs Iginla? Ovetjkin vs Pronger?) Bra mlvaktsspel men nd en fem-sex ml totalt. Kanske det gr till vertid och straffar?
Jag tror det blir en ohyggligt intensiv match med vildsint skridskokning och mnga fysiska konfrontationer. Inga regelrtta slagsml, men skert ett par gruff (Voltjenkov vs Iginla? Ovetjkin vs Pronger?) Bra mlvaktsspel men nd en fem-sex ml totalt. Kanske det gr till vertid och straffar?
Ltt som i kontrollerat typ.. man kommer inte mista kontrollen av matchen ven om sklart ryssarna kommer mla...
Jag lutar lite t att Ryssland vinner. Bda lagen har haft svrt att f kedjorna att klicka. Ryssland behver f ut mer av Semin/Kovalchuk/Datsuyk. Kanada behver f igng Getzlaf/Perry/Thornton. Jag tippar 4-3 till Ryssland.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!