Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Haha, lste lite p Commandots dagbokssida:
Stormstare hade haft dejt med en porrigt kldd liten flicka (typ 19) p en restaurang.
Sen hade han blivit stoppad av snuten som hade misstnkt honom fr sexkp eller traficking.
Han hade frklarat hur det var; tjejen hade rest 20 mil fr att trffa honom, helt frivilligt, han hade berttat om BDSM och hur de gr i den dr klubben. Ja, det hala hade slutat med att ett par frvnade och mer upplysta poliser hade avskrivit misstankarna.
Visade sig att andra beskare p restaurangen hade reagerat och anmlt. Konungariket Sverige!
Min syn p det dr kommandot r att det r en lekstuga;
Mn med fr lite att gra, fr mycket pengar och sm trasiga flickor som blir uppvaktade och eftertraktade kommer ihop i en ltsasvrld. Inget fr mig, jag vljer min partners lyckliga grt i sngen i hennes och mitt gemensamma privata rum lngt fre det dr.
Men som sagt; r man gubbe med tid och pengar ver och en frkrlek fr rollspel s....
Vcker trden till liv lite d jag inte sett den frrens nu.
Gr mycket rykten om CS jag kan inte sga vad som r sant eller inte d jag inte har insyn i freningen. Har dock trffat va jag vet 3 st som r medlemmar och alla dom 3 r mycket trevliga och sympatiska. Och ingen av dom va varken gubbe eller rik.
Sen frstr jag inte varfr folk skall bry sig om, om dom nu leker rollspel ala Story of O eller inte. Vad dom gr p sina trffar eller inte har vl ingen utanfr med att gra. Lika lite som min granne har att gra med vad jag gr i mitt sovrum.