• 1
  • 2
2010-02-25, 22:16
Medlem
Commando S, en svensk s/m grupp. Mina efterforskningar: Slavinnorna innefattas av ett pongssystem frn 1 - 10. Festerna som arrangeras har teman som medlemmarna sjlvklart gr allt fr att flja. Genomgende bland klubbens slavinnor r att de alla r mycket vackra och trnade i rollen som slavinnor. Jag har trffat tre st. av dem och kan intyga. Att hyra en lyxsvit p ett hotell fr en fest weekend hr till vanligheterna. Medlemskap kan endast fs genom rekommedationer och anskan r drfr inte ndvndig.

Ngn som kan bertt ngt mera?
Citera
2010-02-25, 22:38
Medlem
Persepones avatar
Kolla www.darkside.se och anvndaren COMMANDO_S
Det str lite mer p dess profil.
Citera
2010-02-25, 23:55
Medlem
Tack! Mycket bra info.

r du medlem?
Citera
2010-02-26, 00:08
Medlem
kramdjurs avatar
Jag kollade p dom p darkside och lmnade den hr kommentaren i deras gstbok:
Citat:
Inga bilder = ni r fjortisar som fantiserar
Citera
2010-02-26, 00:15
Medlem
th3vils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kramdjur
Jag kollade p dom p darkside och lmnade den hr kommentaren i deras gstbok:
De flesta p DS dljer, av frsteliga skl, bilder av mer privat natur tills man har skl att visa dem.
Citera
2010-02-27, 07:57
Medlem
Haha, lste lite p Commandots dagbokssida:
Stormstare hade haft dejt med en porrigt kldd liten flicka (typ 19) p en restaurang.
Sen hade han blivit stoppad av snuten som hade misstnkt honom fr sexkp eller traficking.
Han hade frklarat hur det var; tjejen hade rest 20 mil fr att trffa honom, helt frivilligt, han hade berttat om BDSM och hur de gr i den dr klubben. Ja, det hala hade slutat med att ett par frvnade och mer upplysta poliser hade avskrivit misstankarna.

Visade sig att andra beskare p restaurangen hade reagerat och anmlt. Konungariket Sverige!

Min syn p det dr kommandot r att det r en lekstuga;
Mn med fr lite att gra, fr mycket pengar och sm trasiga flickor som blir uppvaktade och eftertraktade kommer ihop i en ltsasvrld. Inget fr mig, jag vljer min partners lyckliga grt i sngen i hennes och mitt gemensamma privata rum lngt fre det dr.

Men som sagt; r man gubbe med tid och pengar ver och en frkrlek fr rollspel s....
Citera
2011-08-01, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kloakdykare
Haha, lste lite p Commandots dagbokssida:
Stormstare hade haft dejt med en porrigt kldd liten flicka (typ 19) p en restaurang.
Sen hade han blivit stoppad av snuten som hade misstnkt honom fr sexkp eller traficking.
Han hade frklarat hur det var; tjejen hade rest 20 mil fr att trffa honom, helt frivilligt, han hade berttat om BDSM och hur de gr i den dr klubben. Ja, det hala hade slutat med att ett par frvnade och mer upplysta poliser hade avskrivit misstankarna.

Visade sig att andra beskare p restaurangen hade reagerat och anmlt. Konungariket Sverige!

Min syn p det dr kommandot r att det r en lekstuga;
Mn med fr lite att gra, fr mycket pengar och sm trasiga flickor som blir uppvaktade och eftertraktade kommer ihop i en ltsasvrld. Inget fr mig, jag vljer min partners lyckliga grt i sngen i hennes och mitt gemensamma privata rum lngt fre det dr.

Men som sagt; r man gubbe med tid och pengar ver och en frkrlek fr rollspel s....

Vcker trden till liv lite d jag inte sett den frrens nu.

Gr mycket rykten om CS jag kan inte sga vad som r sant eller inte d jag inte har insyn i freningen. Har dock trffat va jag vet 3 st som r medlemmar och alla dom 3 r mycket trevliga och sympatiska. Och ingen av dom va varken gubbe eller rik.

Sen frstr jag inte varfr folk skall bry sig om, om dom nu leker rollspel ala Story of O eller inte. Vad dom gr p sina trffar eller inte har vl ingen utanfr med att gra. Lika lite som min granne har att gra med vad jag gr i mitt sovrum.
Citera
2011-08-04, 10:11
Medlem
DrZoidbergs avatar
P Darkside finns namn och bilder p alla tre som driver Comando S.

Hela grejen med Commando S r att det r en BDSM klubb fr folk med ett specifikt specialintresse. Dominanta mn och undergivna kvinnor. Inte s konstigt egentligen. Det finns gott om specialklubbar fr diverse olika sexuella intressen. Femdom, Kinks and Queens, London Rubberball, alla jvla swingersfester, IPIS (intimsmyckade par i Sverige). Listan r i princip ondlig.

Jag fattar varfr folk blir s hysteriska om just de hr i Jmo Sverige. Om man inte r fr jmlikhet p alla plan r man ond i Sverige. Men grejen r att om en tjej tnder p att vara undergiven d respekterar man ju hennes nskningar. Det r en rtt vanligt fetisch bland tjejer att vara undergiven. Den r inte lika vanlig bland mn att vara dominanta som man kan tro. Mn vill ofta ge sken av att vara dominanta men tycker det knns obehagligt nr dom har en lydig tjej framfr sig som gr allt de vill. Det finns ven gott om mn som bara r kvinnomisshandlande idioter och som utger sig fr att vara dominanta. Det gr att undergivna tjejer ofta rkar illa ut. Commando S har ett system dr mnnen gallras och dr bara de vettiga genuint dominanta mn finns kvar. Det krver lite hemlighet. Det hr systemet gr att de har rd att stlla lite krav p hur tjejerna ser ut.

Det enda jag tycker r negativt med Comando S r att dom har en lite stel syn p vad som r okej. Jag gillar inte nr de ska lxa upp andra om vad som r acceptabel BDSM D/s sex. Om jag och min tjej gillar ngot d tycker jag att jag ska f gra det. Folk har ju alla mjliga fetischer, vissa mindre hlsosamma n andra. Men det r vl fan deras ensak. Men jag ska inte gnlla fr hgt. Jag fattar varfr Comando S har s starka sikter ppet. Det blir tydligt. Dom tjejer som kommer dit vet vad som gller och vet att dom kommer bli vl omhndertagna. Det finns inga missfrstnd.
Senast redigerad av DrZoidberg 2011-08-04 kl. 10:24.
Citera
2011-10-24, 13:17
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg
/.../ IPIS (intimsmyckade par i Sverige) /.../
Finns den freningen fortfarande?
Citera
2011-11-20, 14:45
Medlem
zebraonions avatar
Verkar s. Sidan p DS r fortfarande uppe. Bara att skicka anskan och att vara med.
Citera
2011-11-20, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebraonion
Verkar s. Sidan p DS r fortfarande uppe. Bara att skicka anskan och att vara med.

Nu va det vl IPIS han frga om
Citera
2011-11-20, 16:34
Medlem
aquickones avatar
Vilken lder r det ungefr p tjejerna som deltar i Commando S?
Innefattar deras gatherings alltid sex eller r det endast BDSM/dominans/bestraffning?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in