Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-03-03, 19:44
  #1
Medlem
Jag har laddat ner en N64 emulator och skulle spela golden eye. Är det möjligt att ställa in så man styr med musen istället för piltangenterna? Det var riktigt obekvämt.

Hittade även golden eye source till half life 2, men det gick inte att göra samma missions och sånt, utan var endast multiplayer
Citera
2010-03-03, 20:35
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anonymast
Jag har laddat ner en N64 emulator och skulle spela golden eye. Är det möjligt att ställa in så man styr med musen istället för piltangenterna? Det var riktigt obekvämt.

Du får skaffa Nintendo kontrollern så det blir äkta, fusk att köra med mus.

Jag var kung på golden eye på N64, spelade det jätte mycket. Tror jag klarade facility(andra banan) på svåraste på 35 sek. Tävlade med min bror så vi hade sjukt bra tider på alla banorna på alla svårighetsgraderna. Fast man kan fundera idag på till vilken nytta men skoj var det då .
Citera
2010-03-03, 22:37
  #3
Medlem
Coolcittes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoiuY
Du får skaffa Nintendo kontrollern så det blir äkta, fusk att köra med mus.

Jag var kung på golden eye på N64, spelade det jätte mycket. Tror jag klarade facility(andra banan) på svåraste på 35 sek. Tävlade med min bror så vi hade sjukt bra tider på alla banorna på alla svårighetsgraderna. Fast man kan fundera idag på till vilken nytta men skoj var det då .

35 sekunder låter ruskigt jävla snabbt. Dom som är riktigt snabba på Youtube gör det på runt 1.30-2.00
Citera
2010-03-03, 22:44
  #4
Medlem
vim_mortiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PoiuY
Du får skaffa Nintendo kontrollern så det blir äkta, fusk att köra med mus.

Jag var kung på golden eye på N64, spelade det jätte mycket. Tror jag klarade facility(andra banan) på svåraste på 35 sek. Tävlade med min bror så vi hade sjukt bra tider på alla banorna på alla svårighetsgraderna. Fast man kan fundera idag på till vilken nytta men skoj var det då .

Hur i helvete klarar du det på 35sek ? vill minnas jag gjorde den på 2 minuter. Får koppla upp konsollen till helgen och lira.
Citera
2010-03-04, 03:55
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PoiuY
Du får skaffa Nintendo kontrollern så det blir äkta, fusk att köra med mus.

Jag var kung på golden eye på N64, spelade det jätte mycket. Tror jag klarade facility(andra banan) på svåraste på 35 sek. Tävlade med min bror så vi hade sjukt bra tider på alla banorna på alla svårighetsgraderna. Fast man kan fundera idag på till vilken nytta men skoj var det då .


Nu var ju inte frågan om det var fusk att använda mus eller hur bra du är på N64, ville bara veta om det går att använda musen istället för piltangenterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in