Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2010-03-05, 11:51
Bannlyst
10.000 metersklubben i alla ra...

Men finns det ngon som kan stoltsera med att ha knullat under sitt deltagande i Vasaloppet?

Vinter, utomhus, brist p brudar, krngliga skidklder, bakhalt, mycket folk runtomkring mm. borde gra att en sdan eventuell klubb torde vara ganska unik och exlusiv

Lt hra.
Citera
2010-03-05, 12:01
Medlem
Citat:
Vinter, utomhus, brist p brudar, krngliga skidklder, bakhalt, mycket folk runtomkring mm. borde gra att en sdan eventuell klubb torde vara ganska unik och exlusiv

Exakt vad av det ovanstende finner du s upphetsande att ens frska?
Citera
2010-03-05, 12:02
Medlem
Brossys avatar
Sen ska du orka fullflja ocks annars rknas det ju inte. Vilket bara det r en utmaning, att fullflja efter man har knullat...
Citera
2010-03-05, 12:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammascan88
Skitdlig id.

Mjligt. Men 10k klubben r ganska omtalad och jag har svrt att se "knullvasan" som en mindre bra skra i kolven fr trofejgare...

Ngon mste vl ha tnkt tanken att knulla under Vasaloppet?
Citera
2010-03-05, 12:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Meany20
Exakt vad av det ovanstende finner du s upphetsande att ens frska?

Upphetsad? Jag?

Men sexualiteten kan nog ta betydligt mer mrkliga vgar n ovanstende.
Citera
2010-03-05, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mammascan88
Nej, ingen har gjort det.

Du har fel!!!

Jag ringde precis till min mammas halvkusin som kt ett tiotal Vasalopp och stllde frgan om huruvida man skulle kunna tnka p samkvm och erotik under en sdan aktivitet som Vasaloppet.

Han svarade att det nog r mjligt.

Han pstod sjlv att han hade en kompis som ptalat att han kt bakom och bredvid tv skna "kvinnostjrtar" under flera kilometer under ett Vasalopp. Snacket hade delvis skmtsamt rrt detta mne och andra anatomska sprsml... S tankar om knullning finns nog under Vasaloppet.
Citera
2010-03-05, 12:15
Medlem
Tartaglias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealBad
Du har fel!!!

Jag ringde precis till min mammas halvkusin som kt ett tiotal Vasalopp och stllde frgan om huruvida man skulle kunna tnka p samkvm och erotik under en sdan aktivitet som Vasaloppet.

Han svarade att det nog r mjligt.

Han pstod sjlv att han hade en kompis som ptalat att han kt bakom och bredvid tv skna "kvinnostjrtar" under flera kilometer under ett Vasalopp. Snacket hade delvis skmtsamt rrt detta mne och andra anatomska sprsml... S tankar om knullning finns nog under Vasaloppet.

Man har ju ngra timmar p sig att fundera o meditera!
Citera
2010-03-05, 13:44
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
S tankar om knullning finns nog under Vasaloppet.

Det r skillnad att tnka p att knulla, och att tnka att man VILL frska knulla under deltagande av vasaloppet
Citera
2010-03-05, 13:49
Medlem
HerrMoros avatar
Observera att varken i 10'000 metersklubben eller knullvasan rknas det om man knner partnern innan.
Citera
2010-03-05, 14:02
Medlem
tltpinnes avatar
Vasaloppet r ju redan ett etablerat begrepp i sexet. Det r nr en kvinna greppar en kuk i varje hand och stereorunkar som om hon slutspurtade mot Northug i klassisk stil.
Citera
2010-03-05, 18:23
Medlem
Sheiks avatar
Att skida i fel fil dvs.... Been there.

Nej men rligt.. Vldigt nyfiken p hur denna trd kom till i ts hjrna. Satt han och runkade med tanken p Moranisse som spnner p Kranskullan?
Citera
2010-03-05, 18:30
Medlem
Bruttas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrMoro
Observera att varken i 10'000 metersklubben eller knullvasan rknas det om man knner partnern innan.
Hller med herrn ovan.
Citat:
10.000 metersklubben i alla ra...

Men finns det ngon som kan stoltsera med att ha knullat under sitt deltagande i Vasaloppet?

Lt hra.
Hihi, kul id! Den som lyckas med detta (att under deltagande i Vasaloppet ragga upp lmpligt sexobjekt, fullborda samlag och fullborda loppet) frtjnar definitivt nt slags bragdguld!
Senast redigerad av Brutta 2010-03-05 kl. 18:50.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in